Booking.com

Zoek een reis compagnon Europa

Piet Lietaert

New Member
Hallo
Ik ben Man 64 jr weduwnaar, eigenaar van een Mobilhome en zoek een compagnon in Europa.
Waar, waarheen en wanneer binnen het jaar is mij eigenlijk geen probleem. Het liefst waar het niet vriest tenzij in de winter.
Ik woon in het Groot Hertogdom maar wat kilometers meer of minder zijn mij geen probleem.
Mijn Mobile home beschikt over 2 overlangse gescheiden bedden en een dubbelbed boven (geen alkoof)
Verder Tv, douche,toilet, zonnepanneel, frigo, keuken,aparte kasten ,2 electrische fietsen.

Ik zoek iemand die geen schrik heeft van wat avontuur ongeveer mijn leeftijd,en vrij is.
Geen zeverderij, ik kook en eet graag en drink niet, tijdens het rijden... Geen rokers.

Maar iemand die nog positieve kanten aan het leven vindt.

Grt

PLi

Piet Lietaert

New Member
IK heb geen opmerkingen, en ben vrij vanaf eind augustus. Ik heb geen ervaring met Hongarije maar alles moet maar eens de eerste keer zijn. Heb jij daar ervaring? Wat wil je bezoeken ? Dat ding van mij en ik zijn wel vrij onafhankelijk van luxe. Ik spreek, nederlands, frans, duits en engels, woon in het Groot Hertogdom , Maar kom desnoods tot bij U. Zin om het te proberen?

PLi

Piet Lietaert

New Member
Dag Camille,
Piet.lietaert@telenet.be
0032 468 29 73 98
00352 621 373 518
wat zijn jou coördinaten?
Ik ben met mijn oudste broer op reis naar Ostenrijk tot zeg 31/08 refilling, verse kleren , naar jou komen en slapen maak begin september. Plaats genoeg in dat kot van mij en een groot warenhuis vind je overal denk ik zelfs in Hongarije (vroeger deel van Oostenrijk°. Er mag wat avontuur bij, bij mijn ouders net na de 2 de oorlog kon het in een tent. Er zijn altijd klootzakken vroeger en nu ook ,daar heb ik leren mee leven. Maar er zijn ook zeer veel nette eerlijke mensen waar je iets van kan leren en mee genieten.

Vriendelijke groeten.

PLi

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan