Zoek een reisgenoot(en)

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Nielsj2k, 18 feb 2019.

1. Nielsj2k

Nielsj2k New Member

Dag

Ik heb al op verschillende site's gekeken voor solo reizen of iets in die genre maar er is altijd wel iets die me weerhoud om het niet te doen. Het liefst zou ik met misschien 1 tot 3 andere personen (die ik niet ken) willen een reis maken uiteraard van mijn leeftijd. Naar waar weet ik niet precies aangezien ik niet veel ervaring heb met reizen, als het nu om te klimmen is of in de zon te liggen maakt niet uit. Ik ben zelf van België dus weet niet of er hier belgen aanwezig op zijn.. Indien jullie interesse hebben of iets willen weten/vragen mag dit gerust. Suggesties van anderen of om met anderen mee te gaan is zeker ook een mogelijkheid.

Mvg

Niels

Laatst bewerkt: 18 feb 2019

2. JeanPhilippe26

JeanPhilippe26 New Member

Hoi Niels
    Ik ben van Waregem en zoek voor deze zomervakantie ook nog een reisgenoot.
    Ik ben 28.
    Mocht je interesse hebben mag je mij altijd toevoegen op Facebook. Jean-philippe Doop.
    Ik heb al redelijk wat ervaring met reizen en ik heb ook al een aantal ideeën voor deze zomer. Helaas laten de meeste van mijn vrienden het afweten of hebben ze daar geen interesse in.

Grtz JP

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie