Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zoek een reisgenoot!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

souad

New Member
Hoi hoi,

Ik wil graag met summum reizen een rondreis boeken naar marokko. Ik wil dan graag 19 december gaan!
Nou, ga je al met een groep.

Maar heb liever iemand die net als ik niemand kent, want de meeste mensen die gaan, gaan in koppels!!

Graag iemand van in de dertig!!

Byee

hey ik wil mee!!!!

hela,

marokko zie ik zeker zitten...zeker de koningsteden en het atlasgebergte...mezelf even voorstellen... ik ben een jongedame (29j) uit het gentse en ik denk er al een tijdje over om eens te gaan rondtrekken in marokko...het liefst in een klein groepje...ik kan al vertrekken vanaf 14 dec en dit voor een 2 à 3 tal weken...dus...als je me beter wil leren kennen om te zien of het klikt ...moet je maar gewoon iets laten weten...

groetjes,

fifa

leuk dat je meegaat!!

Dag meid,

Als je meer info over de reis wilt hebben kijk dan op www.summum.nl.

Als je dan ook gaat boeken boek dan die van 19 december voor de 16 dagen.

Stuur me dan een bericht en dan zal ik me aan je voorstellen.

Trouwens ik kom wel uit nederland!

Groetjes,

Souad

heyhey

hallo souad,

ik heb al eens gekeken en ziet er idd wel leuk uit...maar voor januari is al volzet hé...ik ken eventueel mee in februari...kan het zijn dat het maar 1096EUR voor 15 dagen is alles inclus?

groetjes,

fifa

hallo souad,

ik heb al eens gekeken en ziet er idd wel leuk uit...maar voor januari is al volzet hé...ik ken eventueel mee in februari...kan het zijn dat het maar 1096EUR voor 15 dagen is alles inclus?

groetjes,

fifa

Hoi fifa,

Ja helaas die reis is geannuleerd en de andere was vol.

Maar ik heb via d-reizen geboekt bij krasvakanties.nl en daar hebben ze dezelfde reis voor 15 dagen. Dus als je dit bericht leest ik hoop vandaag nog!

Boek het dan gelijk de vertrekdatum is 17 december, ze hebben namelijk nog maar weinig plaats. Kosten € 1153,-.

Ik hoop dat je het vandaag nog leest en online boekt. Het zou namelijk zonde zijn als je niet meegaat!

Ik had je graag vandaag nog gebeld maar ja geen nummer van jou. Want ik heb vandaag geboekt en betaald.

Ik hoop zo dat je meegaat!

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...