Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zoek een Reisgezel voor Noorden van Finland (Lapland) kerstperiode

• Onderwerp starter Onderwerp starter Axel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Axel

Member
Ik ben van plan om eind dit jaar naar Fins Lapland te gaan voor een 10-tal dagen/2 weken (nog te bepalen). Is er iemand die het zit zitten om mee te gaan? Ik ben 31 jaar en van Hasselt. De bedoeling is wel er een sportieve vakantie van te maken zoals huskysafari, sneeuwscootersafari, e.d. .

Ik ben naar Fins Lapland geweest in kerstperiode enkele jaren terug. erg koude temperaturen (+/- -20 graden) en enkele uurtjes daglicht, mooie omgeving en huskysafari is superleuk, maar extra koud !!! (Heb ik ook gedaan)

Ik verwacht mij ook aan koude temperaturen. Heb je toevallig zaken die je kan aanraden als zeker te doen?

Axel,

zijn je plannen voor Lapland eind dit jaar al wat concreter? Ben zelf sportief en heb wel zin in een winters avontuur. Ik heb verlof in de kerstvakantie.

Wil je de reis zelf organiseren of een pakketreis boeken? Wat is te verwachten budget?

Grtjes,

Lyns

Ik wou de reis zelf organiseren. Mijn doel was naar de regio van Ivalo en Inaari lake te gaan (sta wel open voor andere suggesties). De vliegreis tot Ivalo kost momenteel 580,00 EUR (heen en terug) Wat logies betreft moet ik nog kijken. Ik heb mij wel al bevraagd omtrent de kostprijs van de activiteiten voor een huskysafari (hangt af van de duur (Kan variëren van 103 EUR tot 284 EUR )en sneeuwscootersafari (al rap boven de 200,00 EUR).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...