Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

zoek iemand om mee te gaan 2 NACHTJES PARIJS -31/7 tot 2/8

Status
Niet open voor verdere reacties.

britt troonbeeckx

New Member
Hallo, ik ben Britt, 26 jaar.
Ik ben op zoek naar iemand die nu donderdag al met mij wil vertrekken naar een citytrip in parijs.
Ik ging normaal met een vriendin maar daar is iets tussen gekomen bij haar dus stra er nu alleen voor. Ik durf eerlijk gezegd niet goed alleen vertrekken. daarom zoek ik iemand om me te vergezellen.
Het is met de bus tot daar. Bus vertrekt in Antwerpen om 14u donderdag. Terug op zaterdag rond 18u30 in Antwerpen. Al is het om een kamer te delen en overdag vrij te kiezen of samen op pad te gaan.
Ik zag heel erg uit naar deze trip en dit is mijn laatste kans geloof ik voordat ik zal annuleren.

Misschien nog iets over mij: Ik zou supergraag de vlooienmarkten en rommelmarkten gaan bekijken, de Eiffeltoren uiteraard, de Montmartre, het Louvre, Het graf van Edith Piaf en Jim Morrison.. Low budget eten en drinken dus geen honderden euro's opdoen.. zien wat er komt op de moment..
Vooral genieten van de stad.
Hopelijk is er hier iemand die dit (extreem lastminute) avontuur met mij wil delen.

Groetjes Britt

Bijlagen

• 10313704_10152566229384701_105106339681717057_n.webp
    60.8 KB · Weergaven: 17
Hey Britt

Ik zou graag meegaan, maar ik kan niet. Hierbij vind je een plannetje van Père Lachaise. De hoofdingang is in Boulevard Ménilmontant. 50 m verder vind je een café waar ze Belgisch bier tappen. Je kan er ook eten. Mocht je nog tips willen, dan geef ik ze graag. Parijs is zowat een tweede thuis voor me geworden. Ik ga er elk jaar naartoe met mijn leerlingen.

Grt
J.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...