Zoek links om aan werk te raken om in buitenland zonder diploma

Discussie in 'Wonen en werken in het buitenland' gestart door Bartman86, 8 mei 2016.

1. Bartman86

Bartman86 New Member

Hallo,

Ik heb altijd al de ambitie gehad om mijn leven hier in belgie achter mij te laten en aan de slag te kunnen gaan in het buitenland (Amerika-Oceanie-Azie-Afrika) Avontuur-andere culturen, doelgroep van job ambitie?Toerisme , waar geen diploma vereisten-ervaring nodig zijn,(geen betalend vrijwilligerswerk)
    ik werk al 10j als verkoper in een grootwarenhuis,heb diploma personenzorg , curcussen engels gevolgt verder geen andere diploma's,
    Ik had jullie graag willen vragen of iemand mij hierbij kan helpen door mij ,contactpersonen,sites eenderd wat te adviseren,helpen om mij in deze zoektocht mijn doel te proberen bereiken

Alle tips zijn vriendelijk welkom :)
    Bests Bart

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Hallo Bart,

Meestal heb je een diploma + ervaring nodig. (voor Oceanië en Canada) voor zo ver ik op de hoogte ben.
    Er zijn echter mogelijkheden waneer ze jou een sponsorship aanbieden of als Trainee aanwerven.

Probeer eerst ééns na te denken waar je heen wil, dan kan je de specifieke vereiste voor dat land bekijken en onderzoeken.
    Ik kan je al vertellen dat Australië heel moeilijk is. Nieuw-Zeeland is makkelijker (maar de lonen zijn slecht) en Canada is volgens mij nog makkelijker.

3. Bartman86

Bartman86 New Member

Dankjewel Fred,
    Canada trekt mij het meeste aan,heb er familie,
    in welke zin kan ik mijn zoekopdracht hierin beginnen?
    Groeten,bart

4. Bartman86

Bartman86 New Member

Zijn er manieren om permanent jobs daar te vinden zonder noodzakelijk een diploma te hebben?
    Ik ben 3talig Nederlands-frans-engels
    Of zoals je melde,Sponsorship of trainee,kun je dit verder uitleggen aub en hoe ik dit zou kunnen opzoeken

Fijne Dag

5. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Met Canada heb ik wel het minste ervaring.
    De beste manier om een job te vinden is om via je familie, vrienden van familie (die waarschijnlijk wel wat menen kennen daar) een job te vinden.
    Voor Canada is dat al een pluspunt dat je zowel Engels als Frans spreekt.
    Hoe ver is het familie van jou? Is het een broer, zuster, neef, nicht of nonkel? Want misschien kunnen zij jou sponsoren. En dat is waarschijnlijk de makkelijkste manier.
    Determine your eligibility – Sponsor your eligible relatives

Hier kan je zien voor welke visums je in aanmerking komt
    Do you want to come to Canada, or extend your stay?

6. Hey Bartman86,

Als je nog opzoek bent naar een avontuur in het buitenland hebben wij een leuke uitdaging voor je in Marokko!
    Diploma's zijn niet vereist wel een professionele houding en discipline.
    Wij zijn een callcenter in Marokko voor de Belgische B2B markt met meerdere vestigingen en bieden een aantrekkelijke verloning (vast + variabel) met realistische doelstellingen.
    Je zal werken in een Europees team met een Belgisch/Nederlands management.
    Bij interesse of meer info zou ik graag telefonisch contact willen opnemen.

M.v.g B.Holzhaus

7. Franck Kelly

Franck Kelly New Member

Hallo,
    Ik ben opzoek naar informatie of ervaringen van werken in het buitenland en verhuizen naar het buitenland.
    Mijn droom is om naar het buitenland te vertrekken en opnieuw te beginnen met het leven. Een nieuwe start zoals het al eens gezegd wordt. Ik weet niet goed hoe ik er moet aan beginnen om opzoek te gaan naar werk vanuit belgië. Ik heb geen diploma en weet niet zo goed dus waar te beginnen. Ik ben zowat opzoek naar iets van een callcenter of dergelijke. Ik hoop dat er iemand is die mij een beetje kan voort helpen.

alvast bedankt,
    Met vriendelijke groeten,
    Kelly F.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie