Zoek links om aan werk te raken om in buitenland zonder diploma

Discussie in 'Wonen en werken in het buitenland' gestart door Bartman86, 8 mei 2016.

1. Bartman86

Bartman86 New Member

Hallo,

Ik heb altijd al de ambitie gehad om mijn leven hier in belgie achter mij te laten en aan de slag te kunnen gaan in het buitenland (Amerika-Oceanie-Azie-Afrika) Avontuur-andere culturen, doelgroep van job ambitie?Toerisme , waar geen diploma vereisten-ervaring nodig zijn,(geen betalend vrijwilligerswerk)
    ik werk al 10j als verkoper in een grootwarenhuis,heb diploma personenzorg , curcussen engels gevolgt verder geen andere diploma's,
    Ik had jullie graag willen vragen of iemand mij hierbij kan helpen door mij ,contactpersonen,sites eenderd wat te adviseren,helpen om mij in deze zoektocht mijn doel te proberen bereiken

Alle tips zijn vriendelijk welkom :)
    Bests Bart

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Hallo Bart,

Meestal heb je een diploma + ervaring nodig. (voor Oceanië en Canada) voor zo ver ik op de hoogte ben.
    Er zijn echter mogelijkheden waneer ze jou een sponsorship aanbieden of als Trainee aanwerven.

Probeer eerst ééns na te denken waar je heen wil, dan kan je de specifieke vereiste voor dat land bekijken en onderzoeken.
    Ik kan je al vertellen dat Australië heel moeilijk is. Nieuw-Zeeland is makkelijker (maar de lonen zijn slecht) en Canada is volgens mij nog makkelijker.

3. Bartman86

Bartman86 New Member

Dankjewel Fred,
    Canada trekt mij het meeste aan,heb er familie,
    in welke zin kan ik mijn zoekopdracht hierin beginnen?
    Groeten,bart

4. Bartman86

Bartman86 New Member

Zijn er manieren om permanent jobs daar te vinden zonder noodzakelijk een diploma te hebben?
    Ik ben 3talig Nederlands-frans-engels
    Of zoals je melde,Sponsorship of trainee,kun je dit verder uitleggen aub en hoe ik dit zou kunnen opzoeken

Fijne Dag

5. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor