zoek met spoed reisgenoot(e)!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

elise34

New Member
hallo,ik ben elise,34 jaar en wil graag rond 22 feb 2010 met de auto naar marokko reizen i.v.m mijn bezoek aan mijn man daar,maar nu wil ik niet graag alleen reizen.is er misschien iemand die daar naartoe wil op dat tijdstip i.v.m o.a familie bezoek en eventueel nog in bezit van rijbewijs b,dan mag hij/zij gratis met mij meerijden naar marokko.:smile:

Laatst bewerkt:
Marokko

Hoi Elise

Ik ben Jan, 20 jaar en net gestopt met studeren. Daarom zou ik graag op een goedkope manier nog eens een leuke reis maken. Met iemand meerijden lijkt me daarom ideaal. Als jij het zou zien zitten (ik heb trouwens mijn rijbewijs B), dan zou ik nog op zoek gaan naar iemand om samen daar wat rond te trekken.
Wanneer zou je dan terugkeren en is het mogelijk dat we in het terugkeren ook meegaan?

Groetjes Jan

reizen

hoi jan,ik zou rond 22 febr willen vertrekken naar marocco en dan rond 5 febr weer terug vertrekken naar nederland.in principe is mijn auto bij terug komst ook leeg dus daar maak ik me niet zo druk om om dan een reisgezelle van jou mee te nemen als je de tijd natuurlijk uitkomt.maar laat het me maar weten.groetjes elise

Marokko

(Ik had onderstaand bericht via e-mail beantwoord, maar dat was het e-mail adres van het forum, daarom de late reactie)

Elise

Super dat je het ziet zitten, het zou voor mij alvast een grote kost zijn die wegvalt. Je verblijft dus van 22 februari tot 5 april in Marokko. Waar zou dan de vertrekplaats/aankomstplaats zijn in Nederland en wat is de eindbestemming in Marokko? Vind je het nodig om eens af te spreken vooraf of zien we elkaar gewoon op de dag van vertrek.
Vanaf het moment dat je het volledig ziet zitten ga ik mijn reispartner overtuigen om mee te gaan op die datum.

Groetjes Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan