Zoek naar een reisgenoot voor Roemenie of Oost Europa (July 2015)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre92

Member
Hallo, my name is Pierre, ik ben 23 en ik woon in Belgie. Frans is mijn moedertaal, gelieve u me excuseren voor mijn foutjes. Ik ben op zoek naar een reisgenoot om in Oost Europa in July 2015 samen te gaan. Ik zou graag naar Roemenie reizen in een stad zoals Lasi of Brasov. Maar ik ben open om een andere landen in Oost Europa te zien en bezoeken! Ik ben ook buigzaam voor de datum en bestemming. Als je geinteresserd ben schrijf je me vlug ;-) Pierre

Bonjour Pierre

Tu sais...tu peux visiter les pays comme la Roumanie et les autres tout seul. Tu ne seras jamais seul. Il y en a d'autres comme toi...des visiteurs, ou tu feras des amis parmi les peuples des pays que tu veux visiter.
Un voyageur n'est jamais seul....

Voilà pourquoi j'ai choisi les Balcans :

http://www.wanderlust.co.uk/magazine/articles/destinations/rediscovering-kosovo-albania-and-macedonia?utm_campaign=Newsletter 25/6/2015&utm_medium=Newsletter&utm_source=email

Des video sur la Roumanie, tu les trouveras dans le forum Europe d' Est ( Oost-Europa).
Viens joindre des autres comme toi, maintenant, parce que dans quelques années, l'authentique disparaîtra pour toujours...il sera trop tard...
Je serai en Roumanie dès le 16 août, je connaît la Roumanie très bien...pays digne d'un voyage

Bien à toi
Gecko - Ohrid - la Macédoine:)

Laatst bewerkt:
Hoi Pierre

Ik lees je oproep hier op het forum.
Mijn naam is John, ik ben een sportieve en avontuurlijke single uit Wageningen NL.
Jij zoekt iemand voor een vakantie naar Oost Europa.
Sinds 2001 ga ik bijna elke zomer met de trein op Inter-Rail vakantie door zuid oost Europa.
De start is in Duitsland en gaat via Oostenrijk door de Balkan naar het zuid oosten.
Dit jaar staat er weer een avontuurlijke Inter-Rail vakantie op het programma waar ik ook deze keer
weer een gezellige reisgenoot voor aan het zoeken ben.
Als je het leuk vind dan mag je gerust met me mee.
Laat maar wat van je horen.

Groeten van John.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan