Zoek reisgenoot voor medio October 2025 voor Luxor en Cairo

Ik heb in het verleden 30 keer Egypte bezocht en heb heel veel van Egypte gezien.
Ik heb uitgebreide connecties met Egyptenaren en hotels in Luxor en in Cairo.
Door het feit dat ik zeer vaak in Cairo en in Luxor logeerde in dezelfde hotels kan ik daar een verblijf boeken tegen sterk verminderde prijzen.
Ik wil nu nog 1 keer de voornaamste bezienswaardigheden in Luxor en Cairo bezoeken.
Ik ben een man van 65+ en zoek een reisgenoot (man/vrouw) die me wil vergezellen op mijn reis en mee kan genieten van de zeer lage onkosten voor verblijf en transport;ook het reizen in een groep is te overwegen.
Ik boek de vluchten naar Luxor en Cairo zelf en doe ook de boekingen voor de verblijven in de 4*/5*hotels in Luxor en Cairo.
Ik heb steeds samen met mijn echtgenote naar Egypte gereisd maar door rugklachten kan mijn echtgenote me niet meer vergezellen op mijn Egyptetrip en daarom zoek ik iemand/een groep,die samen met mij medio october 2025 gedurende 12-14 dagen Luxor en Cairo wil bezoeken.
Leeftijd van reisgezel/-groep is te bespreken en ook de reisduur is te bespreken.
Ik opteer voor medio october 2025 omdat dan de temperaturen in Luxor en Cairo maximaal 27°C zijn.
Zonnen is dan best nog mogelijk en een bezoek aan de diverse bezienswaardigheden in Cairo en Luxor kan dan gebeuren wanneer de temperatuur tussen 10 u en 18u draaglijk is.
Ik hoop dat ik veel reacties krijg op dit verzoek en wil alvast iedereen bedanken die een reactie geeft.

Hallo ik ben Nancy en eventueel wel interesse mee te reizen naar Egypte in oktober. Ik ben 62. Ik heb een vriend maar die wil niet met het vliegtuig reizen vanwege onze hond.

Van waar ben jij als ik vragen mag?

Indien je nog meer vragen hebt, shoot!

Groetjes
Nancy uit Puurs

Terug
Bovenaan