Zoek iemand die mee interesse heeft om te gaan wandelen in de natuur, bergen in, maar geen alpine daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb eigen auto. Mijn lievelingslanden zijn onder andere Noorwegen, Zweden, Schotland, Engeland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland. Ik gebruik de apps all trails en komoot voor wandelingen. Zou toch graag 2 keer per jaar willen gaan. Ik doe meestal tussen de 15 en 20km.
Ik ben ook wel in voor een wandeltrip! Veel van de landen die je noemt zijn prachtig. Welk beeld heb je bij overnachtingen? En hoe lang ongeveer?
Groet, Maurice
Hallo, ben wat ouder maar gedreven wandelaar, liefst in bergachtige streken. Organiseer ook voor kleine groepjes maar zoek ook nog wandelgezelschap omdat ik veelvuldig weg ga.
Wandelgroetjes Willy
Hallo, ik ben ook zeker te vinden voor een kortere of wat langere wandelvakantie. Nog zoveel moois te ontdekken.
Heb je al ergens een eerste idee waar je heen zou willen? En onder welke formule? (met tent of hutten of eerder ergens een degelijk bed, …)
Ik ben voor veel te vinden, maar ‘t geeft misschien iets meer een idee
Groeten, Liesbet
Hallo, ik ben ook zeker te vinden voor een kortere of wat langere wandelvakantie. Nog zoveel moois te ontdekken.
Heb je al ergens een eerste idee waar je heen zou willen? En onder welke formule? (met tent of hutten of eerder ergens een degelijk bed, …)
Ik ben voor veel te vinden, maar ‘t geeft misschien iets meer een idee
Groeten, Liesbet
Hoi Liesbet, als ik iemand meekrijg zou ik heel graag Schotland willen doen. Maar uiteraard zijn andere landen ook goed. Ik heb al een weekje geboekt naar Zwitserland in juni naar Interlaken. Maar ik kan dat altijd nog kosteloos annuleren in geval van. Qua formule maakt het mij niet veel uit, Zwitserland is in een hotel omdat ik maar alleen ben. Maar sta er wel voor open om met een tent te reizen.
Heb jij veel ervaring in reizen?
Grts Martin