Booking.com

Zoek reisgenoot

Daida

New Member
Ben een vrouw van 54 uit West Vlaanderen , die graag een reis naar Peru en Bolivia wilt maken .
Dit in juli 2019.
Aangezien mijn man niet graag verre reizen maakt , wil ik heel graag ,hier iemand vinden .
Ik ga graag mee met groepsreizen maar aangezien dit meestal stellen zijn , ben ik bang dat ik me eenzaam en alleen zal voelen.
Ik wil namelijk graag iemand bij me, met wie ik al die mooie dingen kan delen en ook bij de "rustdagen " een maatje heb, met wie ik eens rustig de stad of het strand kan bezoeken , of samen iets drinken en eten .... mijn leuze is ; ik ga niet op vakantie , ik ga op reis . Ik wil dus wel een en ander gezien hebben en wil geen x aantal uren vliegen om aan een of ander zwembad te liggen !
Voel je U geroepen ? Laat me vlug iets weten , dan maken we de plannen voor een onvergetelijke reis !

Laatst bewerkt:

kaatje.k

Member
Hallo Daida, je hebt vast al een reisgenootgevonden voor je Peru/Bolivia reis. Mijn interesse ligt op het ogenblik ergens anders maar ik maak contact omdat je misschien een andere keer naar een ander werelddeel wilt gaan, of is dit een eenmalige reis? Ik ben namelijk altijd op zoek naar een reismaatje voor meerdere bestemmingen. Maar hoewel ik een jeugdige,ondernemende en gezonde zeventiger ben met een passie voor reizen schrikt mijn leeftijd de jongeren af en schijnt het dat mensen van mijn leeftijd minder reislustig zijn geworden.
Om het kort te maken, Ik ben vorig jaar al naar Zuid Amerika geweest dus sla ik dat dit jaar over. Maar mocht je iemand zoeken voor een eventuele reis in de toekomst neem dan even contact op. Groetjes en veel plezier in Peru en Bolivia.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan