Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zoek reisgenote (55-65 j) om samen met de mobielhome rond te trekken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jo Knevels

New Member
Ben gepensioneerde van onderwijs (65 j) op zoek naar een reisgenote om samen met de mobielhome naar warmere oorden te trekken (periode en duur zijn af te spreken). Alleen is maar alleen. Het moet natuurlijk "klikken"...Gewoon even laten weten... we spreken op voorhand wel even af...

ahwel

sorry jo moet het een reisgenote zijn of mag het ook reisgenoot zijn altijd al een droom van mij om met de motorhome te reizen bij interesse kan pas vanaf half september max twee weken en inderdaad alleen is maar alleen kan het weten heb een brede interesse maar hou vooral van het reizen an-sich en het vrijheidsgevoel

sorry mo ik zoek een Reisgenote!

Ai, dan zal het wel om wat anders zijn als het perse een Reisgenote moet zijn.[/
Meiske, er zijn inderdaad nog mannen die in eerste instantie niet aan sex denken! en ook niet in tweede instantie.... gewoon jfijn gezelschap...dat is wat ik zoek...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...