Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zoek reisgenote i.b.v. camper voor Scandinavie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woodworker

New Member
Zonodig huren we de camper. Ik ben 56 jaar en nog steeds avontuurlijk maar heb de stijgijzers en de marifoon terzijde gelegd om mij verder te bekwamen in vuurtje stoken, kanoen, fietsen en wandelen. Zweden en Finland hebben nog zoveel te ontdekken dat dat mijn eerste focus is. Wel even iets aan die muggen doen. Ik sta open voor een vrouwelijke reisgenote of een gezin/ familie. Ik begeleid ook huiswerk en kan omgaan met tieners. Timing: aug/sept. In oktober begint mijn nieuwe baan.

Noorwegen... dat is toch die strook land met vissers waar het altijd regent? Lijkt me ook leuk. Wordt geen cabrio.

Mocht je naar Noorwegen kusten gaan, dan heb ik vrouw, zonder auto, 68 jaar, fit, intresse

Excuses, deze advertentie staat er veel te lang. Mijn plannen voor dit jaar zijn nu al vastgelegd... volgend jaar kom ik met iets nieuws.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...