zoek reisgenote voor langeduur wereldreis (+1j)

Status
Niet open voor verdere reacties.

budbaroud

New Member
dag en blij met je interesse,
voorziene afreis in de 2de helft van augustus, via australië, z-amerika (peru, brazilië, argentinië, chili,...), canada, vietnam, laos, thailand, singapore, als mogelijk china.
reisroute en bestemmingen bespreekbaar, verblijfsduur ook, had gedacht aan tussen 1 en 2j totaal.
aardig plekje gevonden?, zou er wel een tijdje willen blijven.
laat je suggesties en interesses maar horen.
bedankt alvast voor de reacties!
bud.

ps: vergeten van vermelden, ben niet zo'n citytripper, maar natuurparken, kennis maken met locale bvolking en hun leefwijzen, en alles wat leeft en groeit buiten de stad hebben mijn voorkeuren. Maar voor alles is een oplossing...

Laatst bewerkt:
Jouw volledige trip is me iets te lang en vooral veel van de opgesomde landen heb ik reeds gedaan : peru / brazilie / Argentinie / Chili / Canada / Thailand / ...
Ook jouw vertrekperiode is niet realistisch voor mij, want dit overlapt mijn Overland vertrek begin september naar Kazachstan, Oezbekistan, Kirgistan en nog een deel Stannen. Maar indien je voor zo'n lange periode rondreist, kan ik erna misschien voor enkele maanden inpikken ?

Voor 't geval mij Overland jou eventueel zou interesseren, dit is de link : BISHKEK to TBILISI (42 days) Kyrgyzstan to Caucasus
Ik heb reeds verschillende Overlands gedaan en is een goede formule om de zaken die je opnoemt (natuurparken, locale bevolking en hun leefwijzen, ...) te beleven. Moest je interesse om je hierbij aan te sluiten, dan kan ik je heelwat info hierover geven.

Laat maar weten, Pascaline
412-P9270862.webp

dag Pascaline,
bedankt voor je toffe reactie!
inpikken onderweg zou eigenlijk zonder probleem moeten kunnen, ook dan wil/kan ik wel voorzieningen wijzigen en aanpassen zodat iedereen aan zijn trekken komt.
overland lijkt me een goeie formule maar spreekt me niet aan, heb zelf nog wel een grote 4x4 camper in gedachten om mobieler en onafhankelijker te zijn.
de stan landen tijdens de zomer zijn niets voor mij, speciaal oezbekistan ken ik redelijk goed, was met een oezbeekse getrouwd en ben ginds 7x geweest, maar zijn te erge politiestaten en controlfreaks waar ik me te veel gebonden voel. en voor mij veel te weinig zuurstof in deze landen...
motorfiets is ook nog altijd een optie, langste reis was noord-europa, vooral scandinavië, reis was toen 3 maand en 11000km, beste reis ooit...

het beste en tot hoors??

jean-luc ;)

Hallo,

Sorry voor late reactie, maar ik was 10 dagen op skivakantie.

Het is alvast duidelijk dat mijn overland en de landen die ik zal doen je niet aanspreken. Rest dan alleen dat ik later misschien inpik voor een deeltje ?
Als je een beetje een idee hebt van wanneer je in welk land ongeveer zit, dan kan dat eventueel in aanmerking komen ?

Waar woon je ? Misschien eens afspreken ?
Pascaline

dag Pascaline,

geen probleem hoor, we moeten toch ook wel es op vakantie, hé?!...
vermoedelijke juistheid van data en plaats heb ik nog niet, ben daar nu mee bezig met alles een beetje op een rijtje te zetten.

wonen doe ik momenteel in de luxemburgse ardennen (6990 hotton) tot rond half april, dan een weekje ergens in het duitse eifelgebied, en daarna tot aan mijn vertrek weer naar w-vlaanderen in mijn camper, omgeving 8540 deerlijk.
waar woon jij ergens?
ik verplaats me ook wel gemakkelijk, maar je bent hier ook welkom.
mailen mag ook, laat maar iets van je horen.

prettige dag verder, hartelijke grtjs,

jean-luc. (y)

Hallo,

Ik hoor het wel als je wat meer zicht hebt op periode en landen.

Ik woon in Antwerpen. Het is misschien handiger dat we in de toekomst mailen, maar ik heb je mailadres niet. Mag ik deze hebben ?
Groetjes, Pascaline

dag Pascaline,

goh, antwerpen is ook het eind van de wereld niet...
ben regelmatig es bij mijn dochter in mechelen, dan ist juist nog een boogscheut om ev ergens daar tussendoor es af te spreken.
je kan me bereiken op "[email protected]", stuur me even een testmailke daarop zodat ik weet dat je dit kreeg en dat de link niet verloren ging.

prettige dag verder, tot hoors,

j-l.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan