Zoek reisgenote voor zomer 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sneyers

New Member
Ben all.ouder van 49j.met 2volwassen dochters die ik alleen heb opgevoed zonder problemen.Oudste(22) zit op kot te Gent in haar 4rde j. TEW en andere dochter is 18j.Met hen heb ik vroeger al naar vele landen gereisd.De laatste jaren reizen ze uiteraard met hun vrienden etc...Oudste vertrekt in Mei naar Zuid-Afrika met haar vriend.Ik toon in vele landen en culturen interesse en ben dit jaar niet zinnens om alleen te reizen.Zoek dame die eventueel interesse toont om samen een reis mee te plannen .Omdat ik mijn verlof zelf kan regelen(werk in familiebedrijf) kies ik voor Juli,Augustus of September.Het hoeft allemaal niet peperduur te zijn en volpension is veel tijdverlies.Uiteraard is alles op voorhand te bespreken.Indien er zich hier iemand kan in terugvinden mag men me altijd contacteren.Ik woon bij Wijnegem 0497/944468:good:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben 42 j en woon in Lier. Ik las je berichtje en vond het wel sympathiek. Ik heb ook nog geen echte plannen maar heb wel dezelfde opvattingen als jou over op reis gaan. Ik woon niet ver van bij jou en ik dacht dat we misschien eens konden afspreken om verder te plannen.
Groetjes,
Ria

Aangaaande reisgenote(Maakt niet uit waarheen

Hoi Patrick hier,
Weet niet of U mijn bericht hebt doorgekregen

Betreffende reisgenote die ik zoek

Geachte,
U zal al wel de nodige informatie gelezen hebben over mij als lid.Mijn dochter studeert nu af op de Universiteit te Gent alwaar ze op kot zit.Van 19/07 tot 2/08 reis ik samen met Stéphanie en haar vriend(die ze al 4j kent)naar Italie.Vermits ik in familiebedrijf werk kan ik mijn vakantie regelen wanneer ik maar wil.Bij toeval was ik gisterenamiddag in Lier om daar gezellig iets te gaan drinken.(Als dat niet treffen wil) Ik zoek nog wel een reisgenote om samen een reis mee te plannen en uiteraard is alles samen bespreekbaar en voor mij hoeft 't geen fortuin te kosten vermits alles mogelijk is.Ben ook van 't principe men kan honderden berichten sturen en dan weet men nog niet veel van elkaar.Ik ben wel deftig man, mijn émail is [email protected] en Gsmnr 0497/944468 Misschien tot hoors of schrijfs Gr Patrick:good:

ik herhaal mijn bericht van 11/05 - niet ontvangen misschien?

reisgenote van 45j?
Dag Patrick,
't is precies een beetje magie - want bij de 2 berichten die ik totnogtoe opende - slechts 2 - kwam ik bij jouw tekst terecht: 7/4 en 9/5... 2x een oproep van jou! Is dit een voorteken?:confused:

Ikzelf ben ook alleenstaand - moeder van 2 tieners (16 - 14) en zij vertrekken in augustus voor 3 weekjes naar 't zonnige zuiden met mijn ex-man. Aangezien ik maar max. 1 weekje verlof kan nemen in die periode van hun afwezigheid (week van 15/8 wou ik er toch ook efkens tussenuit - niet te ver - niet te lang - niet te duur - maar deugddoend genieten!
En waarom niet met 2... ben al 5 jaar gescheiden en financieel moet ik meten en wegen met een karig loon. Reizen wordt dan ook meestal gekatapulteerd naar laatste optie in de rij... jammer!
Jouw brede interessesfeer past wel in mijn kraampje. Korte présence: ben sportief - cultuurminnend - open geest - anti-roken - natuurliefhebber; vooral bossen en zee... 1.70m - slank gebouwd - maar vooral: 'k heb behoefte aan een vakantie(tje)!!!:rolleyes:

Sein je eens terug?
Ik ben woonachtig in Boekhoute (deelgemeente Assenede - Oost-Vlaanderen)
Enne... jouw Wijnegem ken ik enkel van het shoppingcentrum.... is al iets hé!
[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan