Zoek reisgenoten wintersport Frankrijk maart 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Wie heeft er nog zin in maart te skiën in Frankrijk. Van 19-3 tot 26-3. Ben zelf 35 jaar. Het liefst zou ik een groepje willen vormen. Dus, wie heeft er nog zin om lekker in maart te skiën in Frankrijk? Laat het weten,
Groeten

skien frankrijk maart 2011

Hallo,
Wie heeft er nog zin in maart te skiën in Frankrijk. Van 19-3 tot 26-3. Ben zelf 35 jaar. Het liefst zou ik een groepje willen vormen. Dus, wie heeft er nog zin om lekker in maart te skiën in Frankrijk? Laat het weten,
Groeten

Hallo,
Groeten

Hoi Ronald,

Ik wil ook graag skiën in deze week. Frankrijk of Oostenrijk maakt me niet uit, zolang er maar voldoende sneeuw ligt. Ben een vrouw van 44 en ski ca. 20 jaar. Heb je al meer belangstellenden?

Ellen

skien in Frankrijk

Hoi,

Ja ik heb 1 iemand die ook gaat skiën. We hebben inmiddels een appartement geboekt in Le corbier in Frankrijk. Misschien kun je nog mee als je wil.

Roland

Hoi Ronald,

Ik wil ook graag skiën in deze week. Frankrijk of Oostenrijk maakt me niet uit, zolang er maar voldoende sneeuw ligt. Ben een vrouw van 44 en ski ca. 20 jaar. Heb je al meer belangstellenden?

Ellen

Hoi Ronald,

Twee vragen: Heb je een apartement voor 2 personen geboekt of een grotere? Hoe reizen jullie: per auto of bus?

Groeten,
Ellen

Hoi,

Ik heb een appartement voor 2 mensen geboekt, maar ik zie dat ern nog wel een appartement beschikbaar is voor 1 persoon. Ik ga wel met de auto.
Er zijn ook nog appartementen beschikbaar voor 2 personen, wie weet kunnen we nog iemand vinden die mee wil.
Mijn mail adres is [email protected]. Is wat makkelijker

Hoi Ronald,

Twee vragen: Heb je een apartement voor 2 personen geboekt of een grotere? Hoe reizen jullie: per auto of bus?

Groeten,
Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan