Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zoek reisgezel(schap) voor 4 juli, 1 weekje, bestemming nog te beslissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnickPeeters

New Member
Zin om ook op reis te gaan? Ik zoek een sociale reisgezel(lin) om een of ander vakantieland te ontdekken. Ik ben geen zonneklopper maar wil de streek waar ik ben graag verkennen. Rondreizen zegt me ook wel wat maar wel met het nodige comfort ik hou ervan om uit te gaan eten en een wijntje hoort daar ook bij, zeker op vakantie!
4 augustus moest dat zijn...even te opportunistisch geweest...;-)

Hoi Annick,

Ik heb zeker zin om op reis te gaan, en 4 augustus zou ik kunnen.
Ik ben flexibel in de bestemming. Waar gaat jou voorkeur naar uit?

Groet,
Erwin

Hey Annick, ik ben 41, afkomstig uit Oost-Vlaanderen en kan me volledig vinden in je manier van reizen. Indien je interesse hebt, mag je me zeker contacteren. Gr, An

Eventueel ook interesse
Ik kan mijn verlof nog kiezen dus das geen probleem
Zelf ben ik van overpelt 34 jaar
En alleenstaande ouder is te regelen dat ik dan mijn zoon niet heb
Stuur maar voor info als het kan

Laatst bewerkt:
Hoi wat vind je van een roadtrip door Frankrijk? la douce france... Provence,kaas,wijn gelieve een mailtje te sturen naar dquirynen@hotmail.be

Hej, Zoek een reisgenoot om van 31/07/2017 tot 09/08/2017 mee te gaan naar Crozon in Bretagne en eventueel mee te gaan nr het festival le bout du monde op 4,5,6/08. Alles is geboekt B&B + tickets festival

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...