Zoek reismaatje...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelies

New Member
Hallootjes :)

Ik zoek nog een reismaatje voor komende maand (aangezien ik voor september reeds een vakantiejob heb). Idd, de tijd begint te dringen :p ... en aangezien mijn vrienden allemaal herexamens hebben kunnen zij mij niet vergezellen. We hadden al een fietstrip behoorlijk uitgekiend voor Sussex/Kent in Engeland, maar we zagen in dat deze dus al snel gecancelled moest worden...

v/m tussen de 18-25 jaar liefst. (ik ben 19j)

Waar zou ik graag eens naartoe gaan?
Ik ben niet al te kieskeurig :) maar ik zou graag eens Drenthe zien of gelijk welk plekje van Groot Brittannie. Binnen België lijkt me een fietstochtje door Haspengouwen, Dijleland, Pajottenland,... ook wel iets hebben.

Als er iemand zin heeft in zo'n wandel/fietsvakantie, laat me iets weten (Dag of weekend uitstapjes incl.) :)

Vele groetjes,

Annelies

Hey,

Heb wel zin om jou te vergezellen. Fiets of wandelvakantie zie ik ook nog zitten.

Ik zou eerder in de regio van Wales eens gaan zien???

Groetjes,

Koen

(heb verlof in vanaf 13 augustus tot 28 augustus)

moest je nog op zoek zijn...

Hallo Annelies,

kheb het eigenlijk hard nodig om er eens tussenuit te gaan (kwestie van fris aan de tweede zit te beginen), en heb gelezen dat je dus eventueel ook op zoek bent naar iemand die er een weekend tussenuit wilt... Ik wil me graag kandidaat stellen vr een weekendtrip! Als je dat ziet zitten, laat me maar iets weten. Ik sta open vr veel, zowel sportief als avontuurlijk als rustig opt gemak. Je ziet maar wat je er mee doet (uiteraard :))!

Grtjes

Daan

london

hoihoi,

ik wil graag in mn hefstvakantie, 15 oktober ong een vijf daagse reis naar londen maken.. lijkt dat je wat?

groetjes, iris

reismaatje

Hallo Annelies,

Ben niet zo jong als jij en vraag me dus af tot welke leeftijd jij je reismaatje aanvaardt.
Ben wel zeer jongdenkend, gevoelig, romantisch, kan ook echt ernstig zijn, ben adviseur bij een grote bank, hou van verrassingen en reis enorm graag en veel.

Ik wil je graag vergezellen

Laat je me iets weten ?

Bedankt, nog een mooie avond en misschien tot gauw,

Firmin

[email protected]

Deze is ook niet meer van toepassing. augustus is voorbij.

hier gaat ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan