Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

zoek respartner(s) voor reis in september 2-3weken bestemming nog onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruben65

Member
Hey, ik ben ruben 22jaar oud en woon in oost vlaanderen. Ik heb in september 3 weken verlof en deze zou ik graag vullen met een reis. Liefst een roadtrip andere voorstellen zijn welkom, er staat niets vast. Dus alles is in samenspraak. Bij voorkeur een actieve vakantie met afwisselend w1t rustigere dagen. Zelf heb ik geen ervaring met roadtrips,backpacken,... enkel maar georganiseerde reizen gedaan. Bij voorkeur tussen 18 en 30 jaar en ervaring in niet georganiseerde reizen is ook mooi meegenomen. Heb je geen ervaring geen probleem dan komen we er samen wel uit.

Je kan me altijd contacteren.

Groeten ruben.

ik heb nu zelf een basis route gemaakt, staat nog niets vast het is maar als indicatie, belgie-duitsland-zwitserland-italie-slovenie-kroatie-hongarije-slowakije-oostenrijk-tsjechie-duitsland-belgie. dit zijn de landen die ik wil doorkruisen met deze road trip. sommige landen zou ik in 2 dagen doen met de bedoeling om de langste periode in kroatie/hongarije door te brengen. spreekt dit je aan laat dan maar iets weten.

Hallo Ruben,
In september nemen wij, aantal deelnemers deel aan een retreat die georganiseerd is door Nirvana Health Retreat in Lefkada Griekenland.
Heb je zin om mee te gaan?
Voor meer informatie, zie mijn website www.nirvanahealthretreat.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...