Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zoekend naar reisgenoot (18-25) voor juli/aug

Status
Niet open voor verdere reacties.

sara2807

New Member
Hi,

Ik ben opzoek naar een reisgenoot (18-25 jaar oud) die met mij zou willen reizen in juli / augustus. De bestemming maakt mij niet heel veel uit, maar heb wel een budget van €500-1000 voor 1.5 week (mogelijk 2,5 week met bijpassend budget). Ik ben zelf geen grote drinker en tijdens deze reis ben ik van plan om vooral de omgeving te ontdekken en ook te relaxen.

Iets over mij:
Ik ben een vrouw van 20 jaar oud (zal eind juli 21 worden) en ben duaal hbo student. Ik hoop nog voor deze vakantie mijn rijbewijs te behalen, zodat je wat vrijer bent in je bestemmingen. Ik ben vorig jaar alleen op vakantie geweest voor anderhalve week, maar zou dit jaar graag samen met iemand gaan.

Voor de reis zou ik graag ergens een keer afspreken om even iets te drinken, zodat we elkaar wat beter leren kennen.

Reageer vooral als je meer wilt weten!

Hey Sara, leuk om te lezen dat je iemand zoekt om samen te reizen. Ik zoek ook nog iemand om samen mee op vakantie in de zomer. Ik ben een jongen van 24 jaar en zou je graag willen leren kennen om er verder over te praten. Je kunt me eventueel op insta vinden (sen_reinders) en anders moeren we even kijken hoe we overleggen. Ik hoop graag van je te horen!

Ja Sara heb jij al iemand om mee te reizen word mijn eerste keer met een reisgenoot en lijkt mij erg toffe ervaring heb zelf een fijne en houw ook wel van een lekker drankje mocht je nog zoekende zijn laat het horen misschien kunnen we wat beteken n voor elkaar

Hey, graag stel ik mezelf voor. Ik ben Jarno, 28 jaar en docent aardrijkskunde uit Oost-Vlaanderen. Ik heb altijd zin om leuke citytrips/reizen te doen met andere mensen. Dus als je graag eens wenst weg te gaan in een bepaalde periode, hoor ik het graag. Groetjes!

Hoihoi, 2 meiden van dit forum en ik hebben een groepsappje om juli / aug weg te gaan. Wij zijn dezelfde leeftijd en hebben dezelfde plannen. Wat is je insta? Dan contact ik je daarop!

Hoi Sara,

Ik ben Sil een jongen van 20

Jij kwam toevallig voorbij en toen dacht ik he dat is eigenlijk misschien nog wel leuker dan alleen gaan.
Ik heb zelf ook een auto en een rijbewijs(dat is wel handig als je wil rijden) dus de mogelijkheden zijn redelijk groot. De bestemming maakt mij opzich niks uit gaat ook vooral om de ervaring.

Weet alleen niet of je al plannen hebt gemaakt. En of je überhaupt wel met me op pad wilt.

Lijkt me leuk om iets van je te horen.

Groetjes Sil

Hoihoi, 2 meiden van dit forum en ik hebben een groepsappje om juli / aug weg te gaan. Wij zijn dezelfde leeftijd en hebben dezelfde plannen. Wat is je insta? Dan contact ik je daarop!
Hoi Yara, ik ben ook nog op zoek naar een of meer maatjes voor de zomervakantie. Wil je mij een dm sturen? Minkevlx

Hey hoi! Ik zoek ook iemand voor 2 weekjes zon strand en cultuur! Mijn insta is: @aukje.a.v

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...