Zoekt reisgenoot van 14-25 september 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarahvdh

Member
Hallo,

Iemand zin om in september er nog even tussenuit te zijn?
Ook verlof maar weet je niet waar naartoe.
Ik ben 31 jaar en kom uit Antwerpen.
Ik heb verlof van 14-24 september.
Maakt niet uit naar waar en/of hoe...
Laat de leuke ideeen en reacties maar komen.
Groetjes
sarah

Hey Sarah,

Ik zou graag nog een relaxvakantie doen. Een daguitstap mag er zeker tussen zitten. Gewoon naar de zon, leuk hotel, ... Genieten.
Had jij een bestemming in gedachten?

Ik woon in Brecht en ben 29.

Laat maar iets weten.

Groetjes

Hey Sarah,

Ik heb ook verlof in die periode en nog opzoek naar een reisgenoot.
Enkele ideetjes waar ik nog mee speel:
- Corisca
- Mallorca
- M'n roadtrip doorheen Frankrijk verder zetten

De bedoeling is wel dat het een "doe" vakantie is.

Spreekt één ervan je aan, let me know ;-)

Ik ben 27j en uit het Gentse.

Groetjes,
Thomas

Hey,

Awel een weekje naar de zon met af en toe eens iets gaan bekijken.
Eens ne keer op stap gaan ofzo. Dat zie ik zeker zitten.
Waar maakt dan voor mij niet uit. Griekenland, Turkije, ...
Voor u?
Gr
Sarah

Ik dacht ook zoiets. Voor mij mag het zelfs 10 dagen ofzo zijn. Een weekje is altijd zo snel voorbij :-)
Buiten Kos (gezien de situatie met de vluchtelingen) lijken de Griekse eilanden mij wel iets. En in Turkije kom ik ook graag. Lanzarote of fuerteventura mag bv ook.

Hey,

Ik ben ook nog opzoek naar een reisgenoot.

Ik was van plan om te vertrekken op 11/9 tot 25/9. Rondtrekken met de caravan richting zuiden. De fiets gaat mee. Tijdens een tussenstop trek ik er dan te voet of met de fiets op uit, wat bezienswaardigheden bezoeken. Zolang het maar geen regelrechte bak-en braadvakantie is, ben ik voor heel veel te vinden.

Indien interesse laat maar iets weten.

Grtz,

Ken

P.S.: En ik ben, 34 M regio Mechelen

Laatst bewerkt:
Hallo Sarah, (Hallo Iedereen);
Heb jij je reis met iemand al georganiseerd? In mijn geval ben ik van plan om naar Budapest te vertrekken. Tijdens september ook. Niet ver bestemming, niet heel duur, ook. Maar wel uitvoerbaar. Ik heb al naar Roemanie alleen gereis, ook naar Polen. Deze keer zou het misschien beter met iemand. Dagen en bedoeling bespreekbaar.

Groetjes

Pierre

Hey Sarah en Tay, ik ben ook nog op zoek naar reisgenoten. Voor mij eerder wat tot rust komen en mss een uitstapje jeepsafari ofzo. Ik ga graag naar Turkije maar andere landen sta ik ook voor open. Zolang het maar aangename temperaturen zijn. Ben al geregeld in Alanya geweest, ken aantal mensen die daar wonen (Turks gezin en Turks koppel) en daar is het echt wel veilig op de moment. Ik zou graag tussen 16sept en 4 okt ergens reizen. Kan verlof nog wel verschuiven maar vroeger liever niet owv drukte op t werk ;-)

Hey,
Ik weet niet hoe ver het staat met de plannen, maar ik zou graag naar Marokko gaan en had volgende groepsreis in gedachten (http://zuiderhuis.be/beklimming-van-de-mgoun-8-dagen).
Van 12/9 tot 19/9 een trekking in atlasgebergte.
Het probleem is dat er nog geen inschrijvingen zijn, dus de kans is klein dat de reis zal doorgaan. Tenzij er nog geïnteresseerden zijn?

In ben 27 jaar uit het Gentse, en wil graag een wandelvakantie doen van ongeveer 8 dagen tussen 12/9 en 24/9.

Groetjes

Beste allemaal, ik lees hier veel mensen die blijkbaar nog een reisje zoeken voor september. Ik sluit me bij deze dan ook aan bij de oproep.
Ben 33, afkomstig uit Oost-Vlaanderen en zin in een relax-weekje tussen 9 en 20 september 2015. Heb slechts een klein budget en een single-reis kost handen vol geld vind ik...
Bestemming maakt weinig uit : Europese streek met mooi weer volstaat :-)
Alle reacties welkom, liefst via mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan