Zomer 2009

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lena
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lena

New Member
Hallo!

Volgend jaar heb ik gedaan met de middelbare school en zal ik dus ongeveer 3 maanden vakantie hebben, zeer fijn dus waar ik heel wat reizen in kan plannen.
Ik zou graag naar Argentinië, Chili, Cuba, Indië, Nepal, Rusland of... gaan.
Maar ook wat dichter bij de deur: Scandinavië, Andalusië...
Ik ben al meerdere keren in Afrika geweest, dus dat liever niet.
Ik zoek dus iemand om mee te gaan, m/v tussen 18 en 22 ofzo.
Rondtrekken met rugzak, liften, goedkoop...
Ik ben geïntereseerd in de cultuur, mensen, natuur...
Ik word zelf 18 in augustus, maar iedereen schat me meestal al 19 of 20 dus schrik niet van mijn jonge leeftijd. Na het humaniora zal ik wrs filosofie of rechten in Gent gaan studeren.
Ik spreek Nederlands, vanzelfsprekend, maar ook vloeiend Italiaans, Frans en Engels, ook wat Spaans en een mini beetje Duits.
Heb trouwens ook myspace, kan er niet echt mee werken, maar toch...

Hopelijk krijg ik een reactie, ciao!

reisgenote gezochht

hallo,

reactie op je zoekertje voor een reispartner.
Zelf ben ik ook op zoek naar iemand om samen mee te reizen. Ik had er graag eens tussenuit gegaan en wat meer van de wereld leren. Ik plan liefst een reis naar Amerika of dergelijke voor gemid. 1,5 maand in zomervakantie, ook goedkoop, met rondtrekken enz.

kort over mezelf: Meisje, mei 1988, werkende student opvoedster, gentse, geniet grg, hou van bakken, creatief bezig zijn en reizen.

grtjs, jolien

reisgenote gezocht

hallo,
ik ben zelf ook op zoek naar een reispartner voor zomer '09 naar bv. Amerika of Thailand,... liefst 1,5 maand.
Ik ben n meisje van mei 1988, studeer en werk als opvoedster, uit gent, hou van bakken, creatief bezig zijn en reizen.

grtjs jolien

Hallo,

Ik ben een jongen van 22. Nog studerend in R'dam. Voor aankomende zomer vakantie zoek ik ook iemand(van ongv mijn leeftijd) om mee te reizen. Ik zat zelf te denken aan Oost Europa, maar sta open voor andere ideeen! Het gaat mij er vooral om dat het niet al teveel kost.:)

Groeten, Bart

antwoord

een nederlander weliswaar dan nog! maar wees gerust, ik heb tot nu toe al altijd fijne momenten beleefd met de noorderburen.
is er niet een manier om discreet emailadressen uit te wisselen? ik zet dat toch liever niet zomaar op het internet.

ciao!

dag Bart,

een tijdje geleden zond je me een mail ivm reizen, bedankt hiervoor!
helaas ben ik op zoek naar iemand uit mijn buurt (Gent), zodat afspreken niet te moeilijk wordt!

veel succes verder!

grtn, Jolien

Amerika lijkt me ook wel wat!
ik heb het zelfde verhaal als jou , vrienden die liever luierikken in spanje in plaats van het avontuur op te zoeken.

ik ben een 20 jarige jongen , ik woon in antwerpen ( bornem ) maar ik zit veel bij men vrienden die in gent op kot zitten .

Heb nu een jaarte vakantie , heb 3 jaar gewerkt in een toprestaurant in antwerpen als sous-chef , maar het is een zeer hard beroep dus ga ik er eventjes tussen uit .

Men hobbies bestaan uit uitgaan met vrienden , sauna , zwemmen , koken voor men vrienden en famillie ,

je kan me altijd vinden via Facebook : Nick ringoot

Groetjes

nog op zoek naar reisgenootje?

Heykes,

Vroeg me af of jij nog altijd op zoek bent naar een reisgenoot voor deze zomer, maar ik ben iets ouder dan 22, dus weet ik niet als je dat nog zou zien zitten...
Moest dat je toch niet storen en leuk lijken mag je altijd iets laten weten hoor, want dan kunnen we mss eens verderpraten en zien waar we mss eens samen naartoe kunnen gaan...

ciao,
Kevin

Hallo!

Volgend jaar heb ik gedaan met de middelbare school en zal ik dus ongeveer 3 maanden vakantie hebben, zeer fijn dus waar ik heel wat reizen in kan plannen.
Ik zou graag naar Argentinië, Chili, Cuba, Indië, Nepal, Rusland of... gaan.
Maar ook wat dichter bij de deur: Scandinavië, Andalusië...
Ik ben al meerdere keren in Afrika geweest, dus dat liever niet.
Ik zoek dus iemand om mee te gaan, m/v tussen 18 en 22 ofzo.
Rondtrekken met rugzak, liften, goedkoop...
Ik ben geïntereseerd in de cultuur, mensen, natuur...
Ik word zelf 18 in augustus, maar iedereen schat me meestal al 19 of 20 dus schrik niet van mijn jonge leeftijd. Na het humaniora zal ik wrs filosofie of rechten in Gent gaan studeren.
Ik spreek Nederlands, vanzelfsprekend, maar ook vloeiend Italiaans, Frans en Engels, ook wat Spaans en een mini beetje Duits.
Heb trouwens ook myspace, kan er niet echt mee werken, maar toch...

Hopelijk krijg ik een reactie, ciao!

morgen vertrek

hallo, ik zoek een single vrouw ( reisgenoot) tot 35jaar die dit weekend vrij is en wil effe weg naar de sneeuw en natuur. Mijn vriend is plotseling ziek geworden en alleen gaan heb ik niet veel zin in. Ben je gezellig, positief en houd je van sneeuw en natuur laat me dan snel weten.
groeten
Dron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan