Hallo,
Ik ben een 21 jarige ( 2 juli word ik 22) single-meid uit Oost-Vlaanderen. Ik zoek een reisgenootje (liefst een vrouwelijke) tussen 21 en 25 jaar, om samen naar de zon te gaan.
De meeste van mijn vrienden gaan met hun vriend/vriendin op reis of studeren nog en moeten tijdens de vakantie studeren voor hun (her)examens.
Ik zie het ook als een uitdaging om eens met een onbekende op reis te gaan.
Vakantie betekent voor mij vooral relaxen aan het strand, af en toe de streek verkennen en 's avonds eens uitgaan. Gewoon genieten!
Ik ben vrij in de periode van 13 juli t.e.m. 9 augustus.
Ik heb trouwens een leuke organisatie gevonden op internet die reizen organiseert voor singles vanaf 22 tot 35 jaar. Je hoeft daarom niet per se single te zijn maar koppels gaan niet mee. De reisleiding ter plaatse stelt je tijdens de vakantie een aanbod voor van groeps- en avondactiviteiten, waar je vrijblijvend aan kan deelnemen. Alles gebeurt op eigen tempo en zonder GEPUSH.
Dan heb je ook nog 'T&T-Travel'; organiseert reizen speciaal voor jonge twintigers.
Ik denk dat je op deze manier veel nieuwe mensen kan leren kennen!
Neem gerust eens een kijkje: www.travel2gether.be en http://www.travel2gether.be/recrea/winter-tttravel.asp.
Dus..heb je zin om mee te gaan? Aarzel niet en stuur mij een mailtje: [email protected]. xxx
Laatst bewerkt door een moderator: