zomer 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

*marjolein*

New Member
Hej!
Ik ben een meisje van 21 uit antwerpen en studeer in leuven. Ik zou komende zomer graag een mooie reis maken. De bestemming ligt nog niet vast, alleen europa en noord-afrika zijn uitgesloten. Liefst zou ik begin juli vertrekken en tegen 10 augustus terug in Belgie zijn (omdat het risico op tweede zit blijft bestaan). Ik ben al een maand gaan rondtrekken in marokko en vond dat zo fijn dat ik graag nog een keertje naar het buitenland wil. Mijn vrienden zijn echter niet gemakkelijk te overtuigen, vandaar dus dit (mijn allereerste) zoekertje. Heeft er iemand zin om mee te gaan? Gewoon een paar weken rondtrekken, veel zien, en genieten :)
groetjes marjolein

Hey Marjolein, alles goed met je?
ik heb begin juli 3,5 week vakantie. dan zou ik het zeker zien zitten om mee te gaan met u. een klein maandje rondtrekken en vanalles zien en plezier maken zie ik wel zitten.
zal effe iets meer over mezelf vertellen.
Ik werk nu een dikke 5 jaar in de petroleumsector en woon een 3 jaar alleen.
ben 26 jaar, sportief, zin voor avontuur,...
als hobby's doe ik vooral sport (lopen, fietsen, zwemmen,...)
als je zin hebt mag je mij toevoegen aan msn en dan praten we daar wel verder.

[email protected]

groetjes

hey,
Jouw berichtje leek me wel interresant! Ik hou ook nl. van reizen en rondtrekken, maar helaas geen vrienden weten te overtuigen!
Ik zou het liefst naar Amerika gaan, iets voor jou?
zelfe periode en duur als jou....

Ik ben meisje, mei 1988, gent, werk half time en studeer (opvoedster),...

Laat je iets weten?

grtjs, Jolien

Hey,

Ik ben vorig jaar naar gambia gegaan (op inleefreis) en ik zou ook heel erg graag weer op reis vertrekken (naar afrika of india - het liefst vanal :-)).
De periode die jij voorstelt, is voor mij perfect.

Eventjes over mezelf:
Ik ben Joke Van Eeghem, woon in Brugge (maar zit op kot in Gent). Wordt volgende maand 20. En ik hou er van om te reizen!

Groetjes,
Joke

hey!

hallo,

wil deze zomer eigenlijk ook wel een 3-tal weken gaan rondtrekken, bestemming ligt nog niet vast, zit te denken aan costa rica.
Andere mogelijkheid is ook om 2weke met de cano noorwegen of zweden rond te trekken. En nog een andere optie is om men duikbrevet te gaan halen ergens.
kernwoorden; backpack, adventure, fauna en flora, lowbudget, have fun

Ben 21j jongen uit de kempen(antwerpen)

(ben ook nog op zoek nr een reisgenoot voor in 2010 3-4 maanden naar zuid-oost azie te gaan)

interesse? [email protected]

ciao!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan