Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

zomer 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip2block

Active Member
beste avonturiers,

Ik ben nog op zoek naar volk voor een avontuurlijke zomer. Zelf ben ik 30 en mannelijk, maar wat m'n reispartner(s) betreft, denk ik dat het avontuurlijk karakter belangrijker is dan leeftijd of geslacht. Ik ben momenteel begeleider bij zowel Kazou als Joker. In Europa ben ik van Noorwegen tot Spanje en van Engeland tot Polen geweest en daarbuiten zijn vooral Nieuw Zeeland / Australië en Zuid Afrika me bijgebleven. Maar er is nog veel werk aan de winkel

Plan is om eruit te trekken in de periode van 26/7 tot 14/8, maar mits een goed plan mag dat zelfs vanaf 1 juli. Het continent is daarbij niet belangrijk, maar'k zou toch wat op het budget letten. Ik denk dat roadtripgewijs wel iets leuk zou kunnen zijn.
Het voorlopige plan is om iets in Spanje en/of Portugal te doen (en daarvoor had ik nog al iemand met interesse), maar het zou evengoed een zesweekse van Berlijn naar diep in Rusland kunnen zijn... Of wat dacht je van een reis door Zwart Afrika (in dat geval liefst met vier man of zo). Geen zware trekkings of dagen shoppen, maar het land ervaren.

Hey!!!

Hey Filip,

Ik ben ook op zoek naar iemand voor die periode ongeveer. Zou dan ook graag van half juli tot half augustus weg gaan.
En ik moet zeggen, ik ben SUPER enthousiast over uw uitleg. Ik reis zelf ook zeer graag en liefst zoveel mogelijk.
Ik ben alleen en zoek dus ook iemand om weg te gaan, ik wou zeker geen "rookie" doordat ik een vrouw ben en een vrouw op reis met een 'mietje' zou geen goede combinatie zijn hé ;-)
Ik zal me nooit laten doen, daar niet van, maar in sommige culturen...

Ik ben 26, uit Gent en zou graag een ver land doen, mijn favoriet is vb Mexico.mijn exacte data: 17juli tem 15 aug.
Wat zou ik op reis doen en/of willen: trekken (wat komt komt, wel beetje op voorhand plannen dat we niets leuks missen)/ cultuur/ ontspanning/ avontuur/ toch eens opt strand liggen (nooit lang of veel)/ ook hou ik als gelijk welke vrouw van shoppen (maar das echt KORT)/ och ja en alle opties staan open.
Vooral genieten, dikke fun hebben, cultuur opsnuiven...

Groetjes Céline

Hoi Filip, klinkt zeer boeiend!

Ik ben ook nog op zoek naar iemand die zin heeft in avontuur. Ik zelf had al een aantal plannen voor deze zomer maar om praktische redenen zijn deze niet kunnnen doorgaan.

Ik had nu het idee om te gaan backpakken in Kroatië voor een paar weken. Onderweg wat gaan duiken, kanoën, wandelen, ...
Met de tent en rugzak op avontuur uit. ... , maar wat jij voorsteld ziet er zeker ook interessant uit.

Ik wil gewoon een avontuurlijke reis en leuk gezelschap om een leuke tijd mee door te brengen... genieten met andere woorden!

Ik heb 2 maanden vakantie en zou onmiddellijk kunnen vertrekken ...

groetjes vanuit het warme limburg!
Ine 30j.

volle agenda...

ey,

tof dat er zoveel interesse is, maar 't zal niet meer voor deze zomer zijn vrees ik. Moest er nog volk interesse hebben in weekendjes of zo, ben ik mogelijk je kandidaat (uiteraard moet het nog uitkomen met m'n agenda)!

grtz uit (het momenteel stomende) Antwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...