nog een kandidate
Hoi,
ik ben Kathy (33j) en jullie plannen spreken me zeker en vast aan. Op mijn lijstje van landen die ik zeker nog wil doen staan, in willekeurige volgorde, Peru, Nieuw-Zeeland, Oost-Afrika, Laos, Vietnam en Cambodja. Jullie voorstel past dus wel in het rijtje
Ik heb nog op een andere discussie gereageerd waar ze reisgenoten zochten voor Peru, maar daar komt blijkbaar niet zoveel schot in de zaak. En zoals gezegd, liever op voorhand alles bekijken zodat we nog voordelige vluchten kunnen boeken.
Ik werk niet in het onderwijs, dus helaas geen 2 maanden vakantie voor mij :frown:, maar ik kan er wel 5à6 weken tussenuit knijpen.
Qua reiservaring ben ik voorheen voornamelijk met groepsreizen meegeweest, maar ben nu echt wel toe aan reizen in kleine groep waar je niet in een van op voorhand strak opgelegd schema vastzit (om dat uur dit, dan dat, blablabla) waardoor je meer geleefd wordt dan dat je je reis kan beleven. Wat niet wil zeggen dat ik graag een volledige sprong in het donker wil maken, dus een voorstel tot route uitwerken lijkt me wel een must. En het toffe aan een schema is dat je er van kan afwijken
Dus als jullie nog op zoek zijn naar een reisgenoot die ook houdt van het avontuurlijke, 'must-see places', lokaal contact en gewoon plezier maken en zien wat er op ons afkomt...geef maar een seintje!
Groetjes,
Kathy