Zomer 2011 rond 11-07 t/m 11-08

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gertina

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben een 26-jarige docente economie, werkzaam in het voortgezet onderwijs.
Ik wil anders dan andere jaren mijn zomervakantie eens leuk plannen met een reis naar een verre bestemming bijvoorbeeld al lijkt het me ook leuk om Europa te verkennen.

Ik ben onervaren en ik vind het eigenlijk best spannend.
Over Thailand en Indonesië heb ik goede verhalen gehoord, Japan trekt me ook erg: het culinaire leven, de Makaken in natuurlijke hotsprings, het drukke stadsleven maar ook de prachtige parel witte stranden.

Je begrijpt misschien wel, ik ben zoekende..
Waar ga ik naartoe? Hoe ga ik dat doen? Met wie of helemaal alleen? Wanneer een ticket boeken? Maar vooral waar te beginnen?

Ik heb zin in het avontuur en ben benieuwd naar al de dingen die ik mee ga maken.
Ik ben op zoek naar mensen die ook plannen hebben om te reizen in de periode van 11 juli t/m 11 augustus.. Met de data kan ik nog een beetje schuiven aangezien ik vrije tijd heb tussen 2juli en 21 augustus.

Reacties zijn helemaal leuk, tips zijn helemaal welkom!! :smile:

Groetjes Gertina

Hoi,

Heb je al iemand om samen mee te reizen?
Anders meld ik mij bij deze. Ik kan in de genoemde periode. Ik zou graag naar USA willen, maar Japan, Thailand of Indonesie is ook leuk!

Even voorstellen: ik ben Chun, van Aziatische afkomst, 39 jaar, in het dagelijkse leven ICT Manager. Ik heb al veel gereisd, maar moet nog veel ontdekken van de wereld.

Ik hoor wel van je.

Groetjes,
Chun

Hallo allemaal,

Ik wil anders dan andere jaren mijn zomervakantie eens leuk plannen met een reis naar een verre bestemming bijvoorbeeld al lijkt het me ook leuk om Europa te verkennen.

Over Thailand en Indonesië heb ik goede verhalen gehoord, Japan trekt me ook erg: het culinaire leven, de Makaken in natuurlijke hotsprings, het drukke stadsleven maar ook de prachtige parel witte stranden.