Zomer 2011 rond 11-07 t/m 11-08

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gertina

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben een 26-jarige docente economie, werkzaam in het voortgezet onderwijs.
Ik wil anders dan andere jaren mijn zomervakantie eens leuk plannen met een reis naar een verre bestemming bijvoorbeeld al lijkt het me ook leuk om Europa te verkennen.

Ik ben onervaren en ik vind het eigenlijk best spannend.
Over Thailand en Indonesië heb ik goede verhalen gehoord, Japan trekt me ook erg: het culinaire leven, de Makaken in natuurlijke hotsprings, het drukke stadsleven maar ook de prachtige parel witte stranden.

Je begrijpt misschien wel, ik ben zoekende..
Waar ga ik naartoe? Hoe ga ik dat doen? Met wie of helemaal alleen? Wanneer een ticket boeken? Maar vooral waar te beginnen?

Ik heb zin in het avontuur en ben benieuwd naar al de dingen die ik mee ga maken.
Ik ben op zoek naar mensen die ook plannen hebben om te reizen in de periode van 11 juli t/m 11 augustus.. Met de data kan ik nog een beetje schuiven aangezien ik vrije tijd heb tussen 2juli en 21 augustus.

Reacties zijn helemaal leuk, tips zijn helemaal welkom!! :smile:

Groetjes Gertina

Hoi,

Heb je al iemand om samen mee te reizen?
Anders meld ik mij bij deze. Ik kan in de genoemde periode. Ik zou graag naar USA willen, maar Japan, Thailand of Indonesie is ook leuk!

Even voorstellen: ik ben Chun, van Aziatische afkomst, 39 jaar, in het dagelijkse leven ICT Manager. Ik heb al veel gereisd, maar moet nog veel ontdekken van de wereld.

Ik hoor wel van je.

Groetjes,
Chun

Hallo allemaal,

Ik wil anders dan andere jaren mijn zomervakantie eens leuk plannen met een reis naar een verre bestemming bijvoorbeeld al lijkt het me ook leuk om Europa te verkennen.

Over Thailand en Indonesië heb ik goede verhalen gehoord, Japan trekt me ook erg: het culinaire leven, de Makaken in natuurlijke hotsprings, het drukke stadsleven maar ook de prachtige parel witte stranden.

Waar ga ik naartoe? Hoe ga ik dat doen? Met wie of helemaal alleen? Wanneer een ticket boeken? Maar vooral waar te beginnen?

Ik heb zin in het avontuur en ben benieuwd naar al de dingen die ik mee ga maken.
Ik ben op zoek naar mensen die ook plannen hebben om te reizen in de periode van 11 juli t/m 11 augustus.. Met de data kan ik nog een beetje schuiven aangezien ik vrije tijd heb tussen 2juli en 21 augustus.

Groetjes Gertina

reactie oproepje

hoi gertina,
ik als je oproepje, ik ben ook vrij in die peride(onderwijs he:biggrin:) en op zoek naar een vakantie/reisgenoot, ik heb al wel wat reisjes gemaakt, ook met reisgenoten gevonden via internet.
ik ben een vrolijke flexibele 34jarige meid, ik kan dit jaar niet heel ver weg, heb een auto gekocht vandaar maar je weet maar nooit....

groetjes Madelief

Hallo allemaal,

Groetjes Gertina

Hey hallo,

ik ben Roelof 28 jaar en zou graag een keer op een andere manier een vakantie plannen. denk eigelijk wel voor de eerste keer binnen europa te blijven. lijkt je wat mail me dan [email protected]

Groet Roelof

reizen...

Hallo Gertina,

Ik heb al her en der gereisd en ben verslaafd... Er is zo veel te zien, verkennen, beleven... als je dan toch een maand de tijd hebt, zou ik ver gaan... Ik heb zelf tijd tss 21 jul en 16 augustus, dus wie weet kunnen we s afspreken! er zijn blijkbaar nog geinteresseerden... misschien zelfs een samenkomst als je dat wil?!

Thailand was ik al, maar Indonesie staat wel hoog op mijn lijst voor de moment, Japan was ik ook en is aan te raden, maar niet nu... na wat er allemaal gebeurd is.
Al je vragen zullen wel beantwoord worden denk ik als je met mensen afspreekt en eens ziet of er mensen bij zien met wie het klikt, waar je zelfde interesses mee hebt, en kan je erna beslissen wat je doet niet? een 3tal weken roadtrip in usa wil ik ook nog s doen..zoveel dingen nog te zien daar die super zijn!

je kan me ook contacteren op [email protected]

Kamperen met een groep

Hallo Gertina,

Samen met een goeie vriendin van me zijn we aan het onderzoeken of we een groep bij elkaar krijgen om deze zomer te gaan kamperen.
Misschien weekendjevooraf en een grotere trip in de zomer. We denken hier aan het pinksterweekend.
We denken aan Frankrijk, met de camper, caravan of tent.
Omdat het nog in de kinderschoenen staat is nog veel open en bespreekbaar.
We willen vooraf een keer een borrel of bbq organiseren zodat je van te voren wel weet wat voor groep het is.

Ik hoor graag je reactie.

Hallo allemaal,

Groetjes Gertina

Hallo!
Je hebt al flink wat reacties, maar ik gooi er gewoon nog één bovenop: ik wil deze zomer graag naar thailand voor een week of vier. Ik kan in dezelfde periode als jij. Ik heb al ervaren met het backpacken maar heb gewoon niet zo'n zin om alleen te gaan (met zn tweeen is gewoon gezelliger!) dus als je nog niets hebt en wel interesse hebt hoor ik het graag! Ben 26, woon in amsterdam.

Groetjes Saskia

reizen deze zomer

hey hey,
ik heb intss iets gerichtere plannen... laat weten indien interesse. Heb betaalbare vluchten gevonden op 25/7 of 1/8 vertrek naar indonesie en zou java en bali willen doen voor een 3tal weken... wie gaat ook??! :-)
grs [email protected]

Hoi!

zie je eventueel Vietnam zitten? Zie eerder bericht dat ik postte.

"
Hoi!

Ik heb via deze weg mensen gezocht en gevonden voor een reis door Vietnam. Jammer genoeg hebben problemen bij mijn reispartners ervoor gezorgd dat ze niet meer mee kunnen. Ik zoek dus nieuwe mensen tussen de 18 en 35 jaar die samen met mij deze reis willen maken. Het wordt vast een mooie reis!

Ik hoop op veel reacties!

Ikzelf ben 24 jaar, gedulidig en kan met iedereen overweg, ben leraar en de rest vraag je maar.

De reis moet doorgaan tussen 1 julie en 16 augustus, want dan heb ik vakantie. uiteraard kan er nog aan het plan worden gesleuteld. prinicpe is wel rondereizen, low budget, couchsurfing en nachttreinen, afwisseling, jungle, steden, cultuur, strand, ...

Brussel – Hanoi
Brussel – Hanoi
Hanoi
Hanoi
Huong Tich (Parfumpagode)
Sapa
Bac Ha
Cuc Phuong National park
Halongbaai
Halongbaai
Hué
Hué (parfumrivier)