zomer 2011

• Onderwerp starter Onderwerp starter evy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evy

Member
Hoi,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor voor komende zomer en erna..
Ik weet nog niet concreet waar ik naar toe wil reizen..maar ik sta open voor verschillende bestemmingen. Graag wel warmere zuiderse landen. Zuid-amerika (brazilie, peru,..) staat ook zeker op mijn verlanglijstje.

Ik zelf ben 20 jaar, van Oost-Vlaanderen en ik studeer fotografie in Gent. Ik ben geinteresseerd in cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...
Reizen betekent voor mij de plaatselijke cultuur ontdekken, rondtrekken, stadjes en de streek verkennen, relaxen aan het strand, en s'avonds af en toe eens een feestje doen. Maar eigenlijk sta ik open voor verschillende soorten reizen.
Ik ben vooral op zoek naar spontane open minded mensen tussen 20 en 28 jaar, man of vrouw maakt niet uit.
Aarzel zeker niet om mij te contacteren

hoi

Hoi Evy,

Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgeno(o)t(e) wegens wegvallen van de geplande reizen. :)
Mijn verlofperiodes liggen echter al vast. In de zomer is dit voor mij vanaf 05/08/11 tem 30/08/11.

Op het eerste zicht kan ik me wel vinden in uw bericht en reisvoornemens. Al is het interessant natuurlijk om dit eens concreter met elkaar te vergelijken natuurlijk. Misschien kan het daarom leuk zijn om eens met elkaar te mailen ofzo?

Groetjes
Joeri

halllo,

Ik ben een meisje van 20 en zoek ook nog iemand om mee te reizen. Ik studeer nog dus ik kan begin september op vakantie gaan of in juli. Of ergens in mei ofzo.

x

Hoi,

Ik weet nog niet concreet waar ik naar toe wil reizen..maar ik sta open voor verschillende bestemmingen. Graag wel warmere zuiderse landen. Zuid-amerika (brazilie, peru,..) staat ook zeker op mijn verlanglijstje.

Ik zelf ben 20 jaar, van Oost-Vlaanderen en ik studeer fotografie in Gent. Ik ben geinteresseerd in cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...