zomer 2011

• Onderwerp starter Onderwerp starter evy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evy

Member
Hoi,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor voor komende zomer en erna..
Ik weet nog niet concreet waar ik naar toe wil reizen..maar ik sta open voor verschillende bestemmingen. Graag wel warmere zuiderse landen. Zuid-amerika (brazilie, peru,..) staat ook zeker op mijn verlanglijstje.

Ik zelf ben 20 jaar, van Oost-Vlaanderen en ik studeer fotografie in Gent. Ik ben geinteresseerd in cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...
Reizen betekent voor mij de plaatselijke cultuur ontdekken, rondtrekken, stadjes en de streek verkennen, relaxen aan het strand, en s'avonds af en toe eens een feestje doen. Maar eigenlijk sta ik open voor verschillende soorten reizen.
Ik ben vooral op zoek naar spontane open minded mensen tussen 20 en 28 jaar, man of vrouw maakt niet uit.
Aarzel zeker niet om mij te contacteren

hoi

Hoi Evy,

Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgeno(o)t(e) wegens wegvallen van de geplande reizen. :)
Mijn verlofperiodes liggen echter al vast. In de zomer is dit voor mij vanaf 05/08/11 tem 30/08/11.

Op het eerste zicht kan ik me wel vinden in uw bericht en reisvoornemens. Al is het interessant natuurlijk om dit eens concreter met elkaar te vergelijken natuurlijk. Misschien kan het daarom leuk zijn om eens met elkaar te mailen ofzo?

Groetjes
Joeri

halllo,

Ik ben een meisje van 20 en zoek ook nog iemand om mee te reizen. Ik studeer nog dus ik kan begin september op vakantie gaan of in juli. Of ergens in mei ofzo.

x

Hoi,

Ik weet nog niet concreet waar ik naar toe wil reizen..maar ik sta open voor verschillende bestemmingen. Graag wel warmere zuiderse landen. Zuid-amerika (brazilie, peru,..) staat ook zeker op mijn verlanglijstje.

Ik zelf ben 20 jaar, van Oost-Vlaanderen en ik studeer fotografie in Gent. Ik ben geinteresseerd in cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...
Reizen betekent voor mij de plaatselijke cultuur ontdekken, rondtrekken, stadjes en de streek verkennen, relaxen aan het strand, en s'avonds af en toe eens een feestje doen. Maar eigenlijk sta ik open voor verschillende soorten reizen.
Ik ben vooral op zoek naar spontane open minded mensen tussen 20 en 28 jaar, man of vrouw maakt niet uit.

Hey hallo ik ben Roelof woon in Veendam (nederland) en zou wel eens iets heel anders willen kwa reis. ben 28 jaar en lijkt het je wel wat stuur dan een mailtje naar [email protected]

Groet Roelof

Hee Evy!

Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot maar het zou voor vanaf augustus zijn.
Ben er bijna 23 jaar

hey,

en? al concrete reisplannen gemaakt, een reisgezel gevonden?
ik ben nog op zoek naar een reisgezel, mijn voorkeur gaat vnl naar zuid-amerika...

laat je me iets weten?
grtjes
[email protected]

hallo

Dag Evy

Ik heb de laatste 3 weke van juli verlof en naar en warm zuiders land gaan zie ik zeker zitten.
Ik zou ook graag wat van de plaatselijke cultuur willen opsnuiven en wat relaxen op het strand of op en gezellig terras.
Ben m27
als je zou willen kennis maken mag je me altijd toevoegen op msn.
[email protected]
grts

halllo,

Ik ben een meisje van 20 en zoek ook nog iemand om mee te reizen. Ik studeer nog dus ik kan begin september op vakantie gaan of in juli. Of ergens in mei ofzo.

x

Hey,
ik ben 21 jaar en studeer dit jaar af maar zou graag in Juli op reis gaan. Mijn vrienden kunnen niet met me meegaan die periode en nu zoek ik iemand om mij te vergezellen. Ik hou van luilekkervakantie met uitgaan en cultuur. Heb je al iemand?
Groetjes Saartje

Reisjes:)

Hoi Evy,

Zoek je nog iemand om mee te reizen?:)
Ik ben 21 , studeer zang op het conservatorium. En mijn idee over reizen lijkt - op dit eerste zicht - compleet tzelfde als t jouwe.

Laat maar iets weten :)

groetjes!

Hoi,

hey! ik ben ook opzoek naar een reisgenote om naar brazilie tegaan,

Ik zal mij eerst voorstellen, ik ben Isabelle studeer wellnessconsulente in de katho te Kortrijk , ik woon in Roeselare en mijn grootste interesses zijn ook kunst cultuur, muziek enzo..
heb je al iemand gevonden?

[email protected]

groetjes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan