Lukt niet om Privé bericht te sturen, dus dan hier maar.
Hallo Nele,
Ik ben Tom, 32jaar en woon in Nieuwpoort Stad, West-Vlaaderen.
Ik werk via onderaanneming bij Belgacom.
Mijn Hobby's zijn: regelmatig ga ik lopen, ook fietsen. Ook hou ik me graag bezig met fotografie als hobby. Indien je interesse hebt kan je altijd eens kijken op
http://www.flickr.com/tomgraphic staan wat fotokes op van mij, heb er nog veel meer hoor ivm men reizen, maar die kan ik je eens tonen mochten we beslissen samen ergens te gaan.
Dus, ik ben geinteresseerd in je oproep omdat je dezelfde streek aanhaalt als ik wil gaan, zal gaan eigenlijk. Ik ging zoiezo naar Port-Grimaud of Villifranche sur Mer (beiden zuid-frankrijk) gaan.
Ik kan je budget al laten verminderen door elk de heft van het huisje en dan de tol+vervoer+diesel... neem ik allemaal voor mijn rekening. Dus zal je echt niet veel moeten betalen op deze manier hoor.
Ik heb 2 voorstellen die gemakkelijk te doen zijn namelijk streek van st. tropez in Port Grimaud (mooie stacaravan aan een goede prijs) direct bij de zee. De streek zelf is heel mooi, vele groene bossen en dus ook bergen, maar ook mooie blauwe kleur aan zee (want ik haat groenachtige zeeën zoals hier

) Ik ben daar vorig jaar 2x naartoe geweest en weet al beetje waar de mooie dingen zijn.. Mss een voordeel voor je?
Vb: Wat ik altijd doe als ik daar ben is de boot nemen naar Porquerolles, is een eilandje voor de franse kust... als je daar toekomt ben je precies ergens heeeeeeel ver weg. Je ruik de bomen, de bloemen, de wijngaarden.. Hoort de dieren heel goed... Is enkel met fiets op te voet te doen. Met de fiets is het beste, dan kan je alles zien, te voet ga je weinig zien. ECHT PRACHTIG eiland. De kostprijs om naar dat eilandje te varen valt zeer goed mee, want ik rij naar het dichtst mogelijke plek om uit te varen. Dat moet je zeker eens doen, er licht daar een strand dat je zou denken dat je bijna in de caraiben bent
Dan bij Grimaud, heb je mooie ruines kastelen
Port-Grimùaud is echt heel mooi en zelfs romantisch, huisjes op het water gebouwd en de boten varen tussen de huisjes, de moeite om een te gaan.
Ik weet nog enkele hele goede stranden ook, mooi aangelegd en mooi groene bomen erbij... en in een mooie baai gelegen. Bij Port-Grimaud zelf heb je zelfs keuze tot textiel en naaktstrand (gewoon even meegeven)
Er is ook een super mooie wandeling langs de 3 caps. Waar je vannalles moois tegenkomt en waar je op een gegeven moment de 2 zeeën met elkaar ziet botsen...
Er is nog veel veel meer hoor daar
Villefranche sur Mer:
Daar was ik heel tevreden over het huisje. Alleen was het aktijd wel wat stappen tot je aan het strand was.
Ik heb daar ook hele mooie dingen gezien, maar ben veel weggeweest met de auto om dingen te gaan bekijken, naar een mooi strand rijden of naar een mooie wandeling...
Alle twee heel mooi hoor Villefranche sur Mer en Port-Grimaud, maar ik heb de voorkeur op Port-Grimaud,
Dan van Italie ben in ook aangesproken, maar denk dat we dan al ander vervoermiddel gaan moeten nemen, ik ken daar ook wel niks, dus mss komen we voor verrassingen te staan.....
Wanneer wil jij precies?
Moet dat in juli en augustus zijn? Omdat ik meestal juni en september neem, is dan al veeeeeel minder druk, maar toch nog druk
Hier nog een fotoke van mij in Port Grimaud vorig jaar:
http://www.reisforum.info/members/tom0-albums-grimaud-picture685-opschrift.jpg
Ik heb nog fotos hoor van mezelf.
Laat me iets weten hé en misschien kan je u ook wat voorstellen,..... en wat jij wel, niet wil, wat je denkt van mijn voorstellen,.... mss ook een fotoke van jezelf...
Mocht je het zien zitten, kunnen we best eens afspreken met elkaar zodat je niet met een wildvreemde op reis gaat hé.
Nog vele groetjes en hopend op een antwoord,
Tom.