Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

zomer 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

topsven

New Member
Hey ik sven 25 jaar , ben nog steeds opzoek,
Ik heb nog geen reactie gehad en zou heel graag op vakantie willen want ben het niet gewend om thuis te zitten in de zomer .
Daarmee nogmaals deze oproep .
Ik ben onmiddelijk vrij en heb tijd tot eind augustus + plus kan nog wel een week of 2 extra vrijpakken als het nodig moest zijn .
Ik ben een vrij geest en zolang ik ergens naar het buitenland kan om uit de dagelijkse sleur te geraken.
(m/v) rugzak , auto , liften, vliegtuig , hotel maakt niet uit .
Mijn 2 moedertalen zijn spaans en nederlands en ik kan vrij goed engels .
Iemand die een suggestie of gek idee heeft is altijd welkom !
Fb = sven oyen

veel sven oyens op fb!

Hey,

er zijn veel ' sven oyens' op fb, dus het is niet zo gemakkelijk de juiste te vinden!

reispartner gezocht

hoi Sven,

ben zelf ook nog op zoek om op vakantie te gaan. maakt me niet zo veel uit waar als de zon maar schijnt.

ik heb wel pas verlof vanaf de 5e september.

groetjes Annick

Ps. woon in Paal

Hey annick ,

Ja ik zie da wel zitten , na dit verlof heb ik nog 3 weken verlof dat ik zelf kan kiezen .
We kunnen met het vliegtuig of met de auto gaan . Had jij al een bestemming in gedachte ?

reisgenoot gezocht

hoi sven,

nog niet echt een locatie in gedachte. zolang het er maar warm is en liefst ergens waar ik nog niet geweest ben
( ben al in cyprus, kos, agadir, bodrum en dan is het ongeveer denk ik geweest)

ik kom hier niet zo veel op mss beter mailen naar annickstvns@gmail.com

Zoek je nog iemand, want ik denk da svenneke ni meer mee wilt gaan

ik hoor niets meer, heb je ondertussen iemand gevonden?

groetjes Nikkie

sven eeft er geen goesting meer in

maar alle zotheid op een stokje, zoek je nog steeds een reisgenoot? Ik zou graag begin sept ( vanaf de 7de ) voor een weekje vertrekken naar bodrum. All in reisje 599 per persoon ( Hotel Diamond ). Met andere woorden, gwn wakker worden eten zwemme en relaxen ( en uitgaan ofc ). Ook wel genoeg cultuur te zien btw.

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...