Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zomer 2023: New York en zonnige bestemming

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,

Het is me al vaak gelukt om een reismaatje te vinden, maar dit jaar lukt het jammer genoeg echt niet goed en dan krijgt een mens al eens een beetje stress hè. Ik ben een 36-jarige juf uit België en heb nog heel veel op mijn bucketlist staan. Wil jij me helpen om wat af te vinken? Ik zoek vooral voor juli/augustus momenteel. New York staat al heel lang op het lijstje, Tanzania/Zanzibar ook, maar er kan echt vanalles zolang het ook maar zonnig is. Ik hoop echt dat er iets uit de bus komt en we kunnen uitkijken naar een fantastische reis.

Groetjes,

Stéphanie

Hoihoi Stephanie, ik ben Kelly uit Nederland, 27 jaar. New York staat ook nog op mijn lijstje! Wat vind je vooral leuk om te doen als je op reis bent?

Hey, graag stel ik mezelf voor. Ik ben Jarno, 28 jaar en docent aardrijkskunde uit Oost-Vlaanderen. Ik heb altijd zin om leuke (korte) citytrips te doen met andere mensen. Dus als je graag eens wenst weg te gaan in een bepaalde periode, hoor ik het graag. Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...