zomer reis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas1988

New Member
Hey allemaal..

Ik heb na veel overwegen besloten om het deze zomer bij een Europees reisje te houden ipv. backpacken in Azië..
Zijn er nog m/v die zin hebben in een roadtripje europa? Richting Zuid-Frankrijk, Spanje, Italië.. Mij maakt het allemaal
niet zo veel uit! Gewoon leuke dingen bekijken, wandelingen, terrasjes, lekker eten en eventueel rotsklimmen of duiken?
Ik ben man van 24 en heb tijd tussen 8 juli en 28 juli..
Laat maar een berichtje na ;-)!

Groetjes,
Thomas

ivm reis

Hey allemaal..

Ik heb na veel overwegen besloten om het deze zomer bij een Europees reisje te houden ipv. backpacken in Azië..
Zijn er nog m/v die zin hebben in een roadtripje europa? Richting Zuid-Frankrijk, Spanje, Italië.. Mij maakt het allemaal
niet zo veel uit! Gewoon leuke dingen bekijken, wandelingen, terrasjes, lekker eten en eventueel rotsklimmen of duiken?
Ik ben man van 24 en heb tijd tussen 8 juli en 28 juli..
Laat maar een berichtje na ;-)!

Groetjes,
Thomas

Heej,

Ik ben ook naar iemand om te reizen het liefst dit jaar binnen Europa..
Hier mijn e-mail adres [email protected]

Groetjes Ilona

Hey Thomas,

Ik loop al een tijdje met gelijkaardige plannen rond, zou graag met een select (en bij voorkeur sympathiek) groepje gaan roadtrippen en kamperen in Z-Frankrijk. Voorlopig denk ik aan Carcassone (met het vuurwerk op 14 juli), Montpellier, Nîmes, Avignon (voor het festival), en zo verder door de Provence richting Gorges du Verdon. Laat mr iets weten als je geïnteresseerd bent!

Kristof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan