Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

zomerreis in Europa (Oostblok, Scandinavië, VK)

Status
Niet open voor verdere reacties.

reskamrat

Member
Hallo
De zomerplannen lijken dit jaar maar niet concreet te willen worden.
In de periode 10 juli tem 20 aug zou ik graag een reis van 10 dagen tot 3 weken maken ergens in Europa. Ex-Oostbloklanden (incl. O-Dui), Scandinavië, Verenigd Koninkrijk dragen mijn voorkeur weg.
Ik was aan het denken aan een (gedeeltelijke) rondreis in Roemenië of een wandel- of fietsvakantie in Verenigd Koninkrijk (Cornwall, Lake-district, Cotswolds, muur van Hadrianus spreken me erg aan), maar andere ideeën zijn welkom. Op reis hou ik van aangename mix van cultuur en natuur, actief zijn (wandelen (tot 25km/d), fietsen (tot 80km/d), kano,..).
Het logies mag best wel basic zijn, ook hostels of kamperen spreken me wel aan. Echt rondtrekken met de tent op de rug zie ik dan weer niet zitten, dan betaal ik graag voor bagagevervoer.
Qua vervoer naar en van de bestemming kan zowat alles (trein, vliegtuig, boot, auto, OV). Ik heb wel zelf geen wagen.
Ik ben nog op zoek naar een 3-tal reismaatjes (m/v 25-40j) om samen reisplannen te smeden.
Kan je je in deze oproep wel vinden? Reageer dan even en vermeld meteen je leeftijd-geslacht-woonplaats en reisvoorkeuren en -data, misschien kunnen we dan binnenkort eens afspreken?
Groetjes
reskamrat
V, 35j, regio Gent

Hallo
ter info: de opgegeven wandel- en fietsafstanden zijn mijn maximale afstanden. Meestal wandel en fiets ik niet zo ver, of is dit eens een uitschieter.
Ook andere reisbestemmingen komen in aanmerking.
reskamrat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...