Zon--- eind okt, nov

Status
Niet open voor verdere reacties.

elise85

New Member
Dag allemaal,

ik zou graag een last minute willen boeken. Liefst richting caribisch gebied maar Malediven (tot 1500euro) sta ik ook zeer zeker voor open!! Mocht er iets leuks richting Portugal te vinden zijn, ook prima :)

Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot. Ben zelf 29 en kom uit Utrecht.

Waar ik naar op zoek ben op reis is zon/zee, winkelen, cultuur-veel foto's maken, lekker eten en zo nu en dan avondje stappen. Ben geen feestbeest dus voor elke avond tot in de vroege uurtjes moet je niet bij mij zijn :)

Lijkt me handig om even af te spreken om te zien of er überhaupt een klik is :)

Ik hoor het graag!

Groetjes!

Dag Elise,

Ik had een reis gepland met mijn vriend maar we zijn als vrienden uit elkaar gegaan maar het is allemaal nog wat te vers dus ik ben last minute op zoek naar iemand om de reis mee te doen. De reis is naar Sevilla, voor 1 weekje (10 tem 15 november). Niet zo exotsich maar wel tof qua cultuur, gezellige kleine straatjes, lekker eten (tapas!).. En ik ben gek op foto's maken :-) Het is ook helemaal niet duur, reken op een 130 € / vlucht en ca. 200€/pp voor het verblijf. Het is een gezellig appartementje met terras vlak in het centrum.
Ikzelf ben 35 jaar en van Gent (Belgie).
groetjes Isabelle !

Heb ook interesse en val binnen de criteria. Ben 33 en van sint-niklaas zou ook eerst willen afspreken anders Facebook inge stijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan