Jongedame van 43, op zoek naar een reisgenoot. Ik wil graag tussen 1 en 30 april 1 a 2 weken weg. Ik denk aan Canarische eilanden (heb al iets op het oog), maar sta open voor andere ideeen. Als de zon maar schijnt.
Ik heb vooral behoefte aan relaxen, zon, zee, strand en iemand die de cocktails blijft brengen. Ik hou van bootexcursies of culturele uitstapjes. Zelf de locatie verkennen met een auto of ander vervoer is ook wel een must. Tegen een dagje wellness zeg ik zeker geen nee. Dus misschien ben ik toch iets actiever dan alleen bij het zwembad liggen
.
Ik vind het verder heerlijk om uit eten te gaan, ben dol op cocktails, maar ben niet echt een stapper (beetje een middagmens, sorry
). Ik heb een vrij rustig karakter en ben vrij flexibel. Samen op stap vind ik leuk en gezellig, maar met soms even de eigen weg gaan heb ik totaal geen moeite mee.
Voor wat betreft de accommodatie gaat mijn voorkeur uit naar appartementen of huisjes met eigen kamers als dat lukt, maar ben hierin wel flexibel. Ik ben niet van de hostels of campings (klein beetje een luxepoes).
Wil je meer weten, kan je uiteraard contact met mij opnemen.
Nb. Vorig jaar heb ik op bizarre wijze mijn voet gebroken, waardoor ik geen hele lange afstanden meer kan lopen (ook al denk ik soms van wel...). Dit houdt in dat ik waarschijnlijk op heel veel terrasjes de cocktails/mocktails zal moeten uitproberen (ben een glas is halfvol mojito's type).
Spreekt bovenstaande je aan, neem dan contact op via een PB.