Zon en relaxvakantie augustus!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laura89

New Member
Hoi allemaal!

Ik ben een 23- jarig meisje en hou enorm van reizen. Nu is het zo dat ik ook deze zomer graag een stapje in de wereld wil zetten maar mijn vriendinnen hebben een vriend waarmee ze gaan of hebben al kinderen.
Daarom hoop ik via deze weg een reisgenot(e)/n te vinden om me te vergezellen naar een zomerse bestemming vb. Turkije, Egypte, Spanje, Griekenland,… Mijn ideale vakantie ziet er als volgt uit: een lekkere cocktail drinken aan het zwembad, een boottochtje doen, lekker genieten van de zon, een marktje bezoeken,… Ik sta open om met 2 op vakantie te gaan of met een groepje mensen tussen 20 en 30 jaar.

Ik kan me heel de maand augustus vrij maken dus in deze maand zou ik ongeveer ’n week op vakantie willen.

Heb je interesse in een relax en zonvakantie en ben je maximum 30 jaar, aarzel niet en reageer maar!

Zomerse groetjes, Laura

Hallo

Klinkt goed :smile:
Ik kan me enkel vrijmaken eind juni of begin juli.

Dat zal wellicht niet lukken voor jou?

Groetjes

Hallo,

Ik heb ook wel interesse. Ik heb verlof van 21 juli tot 5 augustus. Liefst wel in die periode.
De eerste week van augustus zou dan wel voor me lukken.

Laat me gerust iets weten.

Groetjes,
Vincent (26 m w-vl)

Dag Laura,
Ik ben een jongen van 25 jaar, en ben ook op zoek naar een reisgezel voor dezelfde redenen als u! :-)

Ik kan mij perfect vinden in de landen die u voorstelt, en ik kan me in augustus wel vrij maken. Misschien moeten we dit even privé bespreken.

Groetjes Bart

Hoi allemaal!

Ik ben een 23- jarig meisje en hou enorm van reizen. Nu is het zo dat ik ook deze zomer graag een stapje in de wereld wil zetten maar mijn vriendinnen hebben een vriend waarmee ze gaan of hebben al kinderen.
Daarom hoop ik via deze weg een reisgenot(e)/n te vinden om me te vergezellen naar een zomerse bestemming vb. Turkije, Egypte, Spanje, Griekenland,… Mijn ideale vakantie ziet er als volgt uit: een lekkere cocktail drinken aan het zwembad, een boottochtje doen, lekker genieten van de zon, een marktje bezoeken,… Ik sta open om met 2 op vakantie te gaan of met een groepje mensen tussen 20 en 30 jaar.

Ik kan me heel de maand augustus vrij maken dus in deze maand zou ik ongeveer ’n week op vakantie willen.

Heb je interesse in een relax en zonvakantie en ben je maximum 30 jaar, aarzel niet en reageer maar!

Zomerse groetjes, Laura

hallo ben 21jarige dame en zoek nog een reisgenoot, ik ben net vrijgezel geworden en wil me zinnen verzetten in het buitenland, ik ben gans de maand augustus vrij ,laat me iets weten groetjess

egypte deze augustus?

Hi,

As vrijdag vertrek ik naar Egypte voor een maand.
Zelf dacht ik aan Alexandrie, Cairo, wat snorkelen, misschien naar Jeruzalem.

Ga je nog op reis?
En lijkt het je leuk (een deel) samen te reizen?

groetjes,
Marie
(26 jr, 2e x Egypte. Net weer in Nederland komen wonen na een jaar werken in Zuid- Amerika)

ik zit namelijk met het zelfde probl

Hoi allemaal!

Zomerse groetjes, Laura

hay laura

ik heet samie ben 28 jaar en hou ook van reizen .
ik heb ook nog geen vaste planning voor vakantie maar ben er wel aan toe , ook ik zoek zon zee en stand en natuur , Maar ik ga nergens heen zonder me auto . hou van reizen en zeker als het met de auto is dat maakt het reizen naar mijn idee veel prettiger en je kan veel doen en zien .
Voor meerdere uitleg kunnen we eventuel er over praten ..
gr Samie

last minute naar de zon (van +- 27/8 tot 2/9)

Hey,

Ik zoek ook nog iemand (vrouw +- 20-30j, sorry jongens, maar mijn verloofje zou het niet leuk vinden mocht ik met een jongen weggaan) voor een reisje naar de zon.
Voorkeur voor Italië, maar suggesties altijd welkom ;o)
Mijn ideale vakantie: zon, zee, strand, beetje cultuur, natuur, lekker eten, relaxen, af en toe eens iets bezoeken,... als het maar op het gemak is.

Ben 23 jaar, net afgestudeerd. Ik werk tem 25/8 en moet ten laatste terug zijn op 2 september...
Ik beschik over een auto, maar dacht eerder aan een goedkope vlucht.

Groetjes,
Anneleen

Op reis met jou?

Ben ook op zoek naar een reisgenoot : periode 26/08-03/09
Had iets tofs gezien in Corfu, all-in 700€, vertrek vanuit Brussel
Heb dezelfde interesses en ben altijd goedgehumeurd
interesse? Bel mij vlug op want de tijd van vertrek nadert
tel 0472/965044
Nathalie (29jaar) De Haan -Kust

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug