Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

zon, relax, camping, hiking, culture, europe

Status
Niet open voor verdere reacties.

sven 123456

Member
hallo allemaal, ik ben sven, 30 jaar. samen met mijn hond mix, kruising labrador /stafford wil ik graag naar de zon. ik heb geld, maar geen auto en aangezien ik toch samen met mijn hond wil reizen en geen zin heb in treinen en liften ben ik hier op zoek naar de figuurlijke speld in een hooiberg, iemand met tijd, die van dieren houdt, een auto heeft, zin in zon en avontuur, cultuur, spelletjes(bv schaak/frisbee ...) en lekker eten. zelf kan ik spaans en italiaans en frans spreken, lekker koken en het nodige campinggerief voorzien en delen in de kosten natuurlijk. ik heb jammer genoeg geen rijbewijs. moest je je op een of andere manier aangesproken voelen en ook op reis willen gaan laat me gerust iets weten, ook al wijken je plannen iets af van de mijne. ik ben ook wel te vinden voor rainbowgatherings, maar wel maar voor beperkte tijd. ik ben de komende twee maanden. groetjes

hallo,
zelf heb ik ook twee honden en ga graag wweg met mijn caravan en grote auto.
misschine eens overwegen om samen tijdens paasvaktnie 2017 weg te gaan? dan is het nog ni te warm. belgië dat is ook mooi, nederland zeker... ik denk dat we eens contact moeten zoeken. zit ook in wandelclub en doe actief canicross met mijn honden (heb een eigen club in vilvoorde en zit in het bestuur van de vlaamse canicross federatie) honden zijn mijn lange leven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...