zon, zee & cocktails ☀️ vertrek +- 2 oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

cassandra

New Member
Hallo allemaal!
ik ben een 22-jarige jonge vrouw die het hele jaar door hard werkt in de horeca als chefkok.
1 maal per jaar ga ik toch graag naar de zon, om alle stress eens achterwege te laten.
Aangezien de meeste vrienden nog studeren of reeds op vakantie geweest zijn zoek ik via deze weg een leuke reisgenoot(e)! ☀️
Ik zou vertrekken rond maandag 2 Oktober voor een 8-tal dagen liefst op zaventem, een bestemming heb ik nog niet. All-in & zon zijn een must, onlangs heb ik van TUI de 'vipselection' leren kennen via vrienden, lijkt me wel leuk! luxeverblijf en een vip behandeling op luchthaven en aanboord! Wie ziet dit nog zitten? laat maar even iets weten en wieweet worden wij wel reisgenootjes! ☀️

Hey Cassandra,

ikzelf ben al een tijdje op zoek naar een reisgenoot om dit jaar nog een weekje zon, zwembad en cocktails te doen... :-)

Ligt je periode definitief vast op 2/10 of kan je misschien eind september ook? Ik kan nl. in die week niet, vandaar.

mvg

Hoi ,

Ik ben ook zoek voor 1 oktober . Wel naar Turkije en vertrek vanuit Amsterdam maar luxe genoeg ik het hotel ;)
Mijn topic staat online dus laat maar weten ;)

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan