Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

zon, zee en strand.. half juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karen35

New Member
Ik was van plan om een vakantie in mijn eentje te boeken tot ik hier terecht kwam... dus toch maar even proberen.

Ik ben van plan om half juli een weekje naar de zon te trekken. Bulgarije, Tunesië, Turkije waren de mogelijkheden omwille van de doenbare prijzen voor singlekamers.

Indien er iemand zin heeft om mij te vergezellen.... let me know.

hey Karen,

Ik zit met 't zelfde probleem, al mijn vrienden hebben een relatie of willen de kids nie achterlaten... Ik heb zin om te vertrekken naar het zonnetje en ben volledig pro glaasje drinken en genieten van 't zonnetje...

laat maar iets horen...

hi,

As my husband has to work the whole summer, I'm also searching for a girl to go on holiday. I was thinking to go Greece ?
(sorry, my Dutch is still bad)
Ivy, Brugge

Ik ga graag op reis naar de zon...

Hey Karen,

Ik zag je oproepje en voelde me aangesproken. Ik ben namelijk een 47j leraar die vanaf zaterdag 2 maanden vakantie heeft. Voorlopig heb ik nog niets gepland, maar ik vind het steeds leuk om dingen te plannen. Er is dus nog veel mogelijk. En onze interesses blijken wat gelijklopend te zijn...
Wil je graag eens kennismaken, mag je me altijd contacteren op :
ikgagraagopreisnaardezon@gmail.com

Groetjes

Hoi,net in mijn verlofperiode

Hoi Karen,

Ik zag net je oproep,en zou graag met je meegaan op vakantie,er mogen nog mensen mee hoor.Gewoon genieten van een ontspannende vakantie,beetje cultuur,en wat op strand liggen,lijkt me wel wat.(ik ben 46 jaar en sportief)
Laat maar iets van je horen.
E-mail= franstan@belgacom.net

groetjes,stan

ik ga 25-7 naar sunny beach bulgarije is er nog iemand die mee wilt de vakantie is al geboekt en ik zoek nog iemand die mee wilt aangezien me reisgenootje helaas niet meer mee kan

Een weekje lekker naar de zon, en savonds lekker op stap, of een drankje doen en verder lekker ontspannen en dingen bezichtigen zijn mijn bedoelingen.

any one wants to go to SUNNY GAMBIA

Single White Male in my early 40s

looking to spend 2 or 3 weeks in Gambia.
staying in a nice house, and speedboat to enjoy the river and watching Dolphins etc...
would like to have the company of a nice lady 25-40 to go on trips, dinner, beach etc...
I usually run a cocktail lounge in Gambia from Oct to May , but now on holiday
very easy going and would love to show you around.

dont miss a good holiday, I promisse you will love it

check
tripadvisor.com/liv.gambia

any one wants to go to SUNNY GAMBIA

Single White Male in my early 40s

looking to spend 2 or 3 weeks in Gambia.
staying in a nice house, and speedboat to enjoy the river and watching Dolphins etc...
would like to have the company of a nice lady 25-40 to go on trips, dinner, beach etc...
I usually run a cocktail lounge in Gambia from Oct to May , but now on holiday
very easy going and would love to show you around.

dont miss a good holiday, I promisse you will love it

check
tripadvisor.com/liv.gambia

email me :
ali_fams@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...