Lieve vakantiegangers,
Na een zwaar half jaar ben ik toe aan vakantie! Een vakantie waarbij ik lekker even helemaal bij kan tanken.
Ik denk dan aan een hotelletje ergens op het strand, zodat we elke dag lekker kunnen luieren, zonnen, zwemmen in de zee en heerlijk eten.
Vind het best om ook nog een keer een excursie te doen maar doe vooral graag even niks.
Hai!! Heel erg bedankt voor je berichtje.
Ik zou ja graag zeggen maar ik kan weg TOT 11 november.
En anders pas weer in januari.
Dus onze tijden komen helaas niet overéén.
Hoi MoMollymo,
Wel een goed idee nu het weer kan of nog even lekker te gaan genieten van de nazomer. Lijkt me ook leuker om zoiets in gezelschap te ondernemen. Lijkt me dan ook leuk om te kijken of dat we een gezamelijke bestemming kunnen vinden.
Heerlijk daar ben ik ook wel aan toe.
Sinds corona ben ik niet meer op zonvakantie geweest. Ik kan in de week van 11 oktober tot 22 oktober. Precieze datum in overleg. We kunnen last minute boeken
Hai!! Heel erg bedankt voor je berichtje.
Ik zou ja graag zeggen maar ik kan weg TOT 11 november.
En anders pas weer in januari.
Dus onze tijden komen helaas niet overéén.
Ola chica
Ik heb eind oktober/begin november vakantie. Had je zelf al wat in gedachte?
I
k zat vanochtend op de websites te kijken van Tui en Vakantiediscounter en ik zag wat leuke reisjes staan voor Malediven en Zanzibar (eiland horend bij Tanzania) en Seychellen. Oow my goodness, wat prachtig allemaal ! Je zou kunnen denken dat het dure bestemmingen zijn maar dat valt best mee, als je met zijn 2-en gaat. Jaa, als je alleen naar zo'n bestemming gaat ... dan kan het duur uitpakken.
Wat had jij zelf in gedachten qua bestemming, MoMolly??