Had net in die week iets gepland met een vriendin maar daar is iets tussengekomen want zij moet werken. Ik ben zelf 32, net gescheiden en een levensgenieter uit Gent
Ik weet da je zegt tss 20 en 3O en ik ben 32 maar heel jong van geest en zie er ook maar 26 of zo uit Mijn idee van vakantie: lekker luieren aan het strand of zwembad, lekker eten en drinken, s avonds plezier maken , eventueel excursie of marktbezoek....
En als je eens wa tijd voor jezelf wilt, ook geen probleem natuurlijk k weet nie of je al iemand gevonden had, zoniet mail me gerust
en zoals peggy haar vakantie ziet kan ik me daar absoluut in vinden. dagje niksen , excursies, avondje uit. echt vanalles doen dus
dus missch met 3?!
mijn email : lieve_piet@hotmail.com
zal wel maar telkens na 19.30u mails kunnen bekijken, aangezien ik dan telkens thuis ben van werk.
via daar kunnen we verder afspreken en eens samenkomen.
en zoals peggy haar vakantie ziet kan ik me daar absoluut in vinden. dagje niksen , excursies, avondje uit. echt vanalles doen dus
dus missch met 3?!
mijn email : lieve_piet@hotmail.com
zal wel maar telkens na 19.30u mails kunnen bekijken, aangezien ik dan telkens thuis ben van werk.
via daar kunnen we verder afspreken en eens samenkomen.