P parapluutje Member 7 dec 2024 #1 Ik zoek een reisgenoot vanaf half februari naar Thailand voor 4 weken. Ik ben een actieve vrouw van 71 jaar.
Ik zoek een reisgenoot vanaf half februari naar Thailand voor 4 weken. Ik ben een actieve vrouw van 71 jaar.
C carlita Member 8 dec 2024 #2 parapluutje zei: Ik zoek een reisgenoot vanaf half februari naar Thailand voor 4 weken. Ik ben een actieve vrouw van 71 jaar. Klik om te vergroten... Heb je al iemand gevonden?
parapluutje zei: Ik zoek een reisgenoot vanaf half februari naar Thailand voor 4 weken. Ik ben een actieve vrouw van 71 jaar. Klik om te vergroten... Heb je al iemand gevonden?
R roberd Member 5 jan 2025 #5 hi parapluutje ik ben man van 76 en zeker interesse, Laat wat weten. gr.
C carlita Member 5 jan 2025 #6 parapluutje zei: Hoi Carlita, heb jij belangstelling???? Wat zijn jouw plannen??? Klik om te vergroten... Ben eigenlijk op zoek naar maatje om in europa te reizen,heb je interesse?
parapluutje zei: Hoi Carlita, heb jij belangstelling???? Wat zijn jouw plannen??? Klik om te vergroten... Ben eigenlijk op zoek naar maatje om in europa te reizen,heb je interesse?
P parapluutje Member 6 jan 2025 #7 Hallo Robert, ik ben nu in Costa Rica. Heb je al vaker gereisd?????
P parapluutje Member 6 jan 2025 #8 Hallo Carlita, in februari vind ik Europa niet echt aantrekkelijk.. maar hoe reis jij???
C carlita Member 6 jan 2025 #9 Hoi parapluutje,nee dat ben ik met je eens ik wil ook pas in mei richting zuid spanje, ik reis met v.tuig.gr carlita
Hoi parapluutje,nee dat ben ik met je eens ik wil ook pas in mei richting zuid spanje, ik reis met v.tuig.gr carlita