Hey Karen
Dus, je bent nog steeds op zoek naar een reisgenoot. Heb je net hetzelfde probleem als ik en heeft iedereen een vriend waarmee ze op reis gaan?:bad:
Waar zou je graag naartoe gaan? Heb je een voorkeur voor een bepaald land of stad, of maakt het je niet uit en is een last minute ook goed?
Ikzelf ben er 22 jaar, woon in W-Vlaanderen; dus ik weet niet precies van waar jij afkomstig bent. Maar je zegt dat je in die periode vrij bent, dus dat is al goed.

Graag zou ik op reis gaan naar het zuiden: Italië, Spanje, Griekenland, ... Ik wil al ontzettend lang een citytrip maken maar een last minute trekt me ook wel aan. Gewoon relaxen en aan niets meer denken. Misschien voor een dag of zo eens de cultuur opsnuiven of even aan het strand liggen.

Graag zou ik de eerste week v mijn verlof gaan (dat is in de week v 19 juli) maar als de twee weken elkaar overlappen, vind ik het niet erg. Ik wil alleen nog een paar daagjes thuis zijn voor ik opnieuw aan het werk ga. Een kwestie van te ontstressen.
Ik weet niet precies hoe het met jou zit, dus ik kijk uit naar jouw reactie.
Groetjes
Jolien
PS Ik heb het ook via mail naar je toegestuurd, maar omdat ik nt zeker was of het wel zou aankomen, doe ik het hier ook nog eens! Je moet maar reageren via mail, hoor!