zonnige reis vanaf 15 september

Status
Niet open voor verdere reacties.

tina1982

New Member
hoi iedereen,

ik ben tina 29jaar en zou dit jaar graag nog eens een leuke reis maken naar een zonnige bestemming..is eigenlijk niet zo belangrijk naar waar, als er maar zon is beetje cultuur en leuk gezelschap ;-)
wie ziet het zitten dit avontuur aan te gaan?

gezocht vrouw of man tss 28 en 36jaar die graag van het leven geniet met een glaasje en lekker eten ..
laat snel iets weten :-)

groetjes:tongue:

hey

[hey ik ben ook op zoek naar iemand om in september een reisje te maken naar de zon. Ik geniet graag van het leven zoals eens lekker gaan eten en eens uitgaan.
Waar zou je ergens willen gaan?

ik zou graag naar de canarische eilanden of domunikaanse republiek willen gaan.
Als je interesse hebt laat mij dan zeker iets weten. Ik ben een 28 jarige vrouw uit omgeving brugge.

groetjes cientje

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot m of v..maakt niet uit...voor september. Bestemming op zich maakt niet uit...als het maar een mix is van ontspanning en ontdekken van het land of streek.

Ohja, ben 26jaar en kom uit Gent

groetjes

[hey ik ben ook op zoek naar iemand om in september een reisje te maken naar de zon. Ik geniet graag van het leven zoals eens lekker gaan eten en eens uitgaan.
Waar zou je ergens willen gaan?

ik zou graag naar de canarische eilanden of domunikaanse republiek willen gaan.
Als je interesse hebt laat mij dan zeker iets weten. Ik ben een 28 jarige vrouw uit omgeving brugge.

groetjes cientje

Hey Cien,

Ik ben op zoek naar iemand die naar de Dominicaanse zou willen gaan dit jaar. De maanden augustus en september zouden me passen. Mocht je intersesse hebben laat dan berichtje achter. Ben 27 jarige man uit Vl.-Br.

hey

voor hoelang zou je dan willen op reis gaan?
Dan moeten we eerst eens afspreken he om mekaar wat te leren kennen.

groetjes cientje

voor hoelang zou je dan willen op reis gaan?
Dan moeten we eerst eens afspreken he om mekaar wat te leren kennen.

groetjes cientje

Ik zou zeggen zo'n 10tal dagen omdat het toch al verder ligt, maar is te bespreken natuurlijk. Uiteindelijk wil ik het daar gewoon gezien hebben, zit er al even in men kop mee.

Grtz

hey

Ik ben ook op zoek naar iemand om een leuke zonnige reis te maken maakt ook niet echt uit naar waar. ik hou van beetje cultuur, zon en strand en lekker gaan eten en drinken. Ik ben 28 j en woon in brugge.
Ik wil ook ergens in september op reis gaan voor een dag of 10.
Heb je een voorkeur? spreken de canarische eilanden jou aan?

Laat iets weten groetjes cientje

Hey cientje of Tina, ik heb 2 weken verlof in september, en ik ben ook wel geïnteresseerd in een leuke vakantie ver weg van hier. Zelf ben ik er 34 uit regio Antwerpen. Laat maar iets weten als jullie geïnteresseerd zijn,

Greetz,

James

is er hier nog iemand die op zoek is?
ik zou doodgraag eens rond cruisen in zuidwest USA,
cultuur, zon enzo verzekerd.. misschien dat iemand van jullie dat ook wel ziet zitten?
ik ben trouwens 29 m uit gent

mvg,

Kristof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan