Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zonnige relax-vakantie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey

Iemand zin om begin september mee te gaan naar Portugal? Met drankje in de hand aan het zwembad luieren, lokale winkeltjes en restaurantjes bezoeken... Misschien eens een daguitstapje naar Lissabon maken...

Ikzelf ben 23 en zoek mensen die samen huisje willen huren ginder (om toch beetje low-budget te gaan )

Laat maar snel iets weten!

Groetjes
Ann

Beste,

Ik ben een vrouw van 29 en zou graag eind oktober, begin november nog eens naar Djerba trekken, misschien dat dit voor jouw ook een mogelijkheid is want de periode van september lukt niet voor mij, kan ik geen verlof krijgen.
Voor € 500 zitten we al all-inclusive in de zon aan het strand.

Indien je dit zou zien zitten, laat je maar iets weten op tac@verelst.be

Groetjes,
Tanja

Zonnige vakantie

Een reisje naar de zon eind oktober zie ik ook wel zitten. Zelf ben ik een 30-jarige man uit Aarschot.

Hela,

Periode zou ofwel van 31/10 tem 8/11 zijn, ofwel van 8/11 tem 15/11.
Ben er deze zomer al eens geweest, 4-sterren hotel, all-inclusive, 5 zwembaden, animatie, kortom luieren en toch nog vanalles te doen. Ook toffe uitstappen.

Ben toen met een vriendin geweest maar zij kon geen verlof krijgen en zoek nu een leuke reisgezel want alleen gaan is nu ook niet alles.

Ikzelf ben van Begijnendijk.

Groetjes,
Tanja

Klinkt goed

Hey Tanja,

De week 8/11 tem 15/11 past mij persoonlijk het beste, omdat ik 1/11 reeds iets gepland heb.

Groeten,

Bart

Zonnige relax-vakantie

hey mensen,

hebben jullie inmiddels een gezelschap bij elkaar? ik zoek nl. ook nog mensen om de komende weken wat mee te ondernemen (een last minute of zoiets als Portugal klinkt ook wel goed).

ik hoor graag van jullie,

gr. Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...