Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

zonvakantie eind augustus/begin september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annick80

Member
hallo,

ik ben een 30-jarige vrouw uit limburg. ik heb de laatste week van augustus en de eerste week van september verlof en zou graag een weekje op zoek gaan naar de zon.

mijn idee van een ideale vakantie is een beetje doen waar we zin in hebben.
een terrasje, een uitstapje, een wandelingetje, het mag ook soms sportief zijn. s' avonds verkies ik een terrasje boven een discotheek.

kan jij je hier in vinden, laat dan iets weten. bestemming maakt mij niet veel uit zolang de zon er maar schijnt.
het moet niet heel duur zijn, maar ook geen low-budget

Dag Annick,

Ben zelf bijna 27 uit Kessel-Lo, randje Leuven. Heb hier reeds een zoekertje geplaatst maar geen reacties ontvangen in tegenstelling tot andere jaren. Ben reeds twee maal op reis geweest met mensen die ik via hier leerde kennen.

Je idee van op reis gaan is zoals het mijne (zie mijn zoekertje van een tijdje terug).

Heb je al bepaalde bestemmingen in je hoofd?

Heb zelf verlof de laatste twee weken van augustus en de eerste twee weken van september, dus qua timing valt het wel perfect.

groetjes,

Wesley

Hey Annick en Wesley,

Ikzelf heb ook verlof begin september en zou er een weekje of iets langer tussenuit willen een weekje zon lijkt me wel wat.

Ikzelf ben 30 woonachtig regio Lier.

Laat maar iets weten.

Groetjes,
Tim.

@Wesley: je zoekertje trok mij ook al aan, maar ik had schrik dat je al iemand gevonden had.

@Wesley en Timj : ik heb nog altijd geen idee van bestemming, Griekenland klinkt wel goed vind ik maar mij maakt het eigenlijk niets uit. wat denken jullie?

PS. mijn e-mail-adres is annickstvns@gmail.Com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...