Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zonvakantie eind september!

Status
Niet open voor verdere reacties.

evie22

New Member
Hi!!

Vanaf 26 september heb ik vakantie en zou ik graag een zon bestemming opzoeken. Alleen gaan vind ik helaas niet zo leuk en hebben mijn vrienden geen tijd door werk of school, dus ben ik opzoek naar iemand die graag mee wil.

Ik vind een combinatie van relaxen en actief heerlijk waarbij een strand bezoeken of een culturele uitstap zeker op het lijstje staat!

Mijn voorkeur gaat naar griekenland of de canarische eilanden

Wat over mijzelf! Ik ben 21 jaar en werk momenteel full time. Graag zou ik samen met iemand gaan vanaf 20 jaar en bij voorkeur een vrouw.

Laatst bewerkt:
Hi Evie! Heb je al een reis gepland? Ik ben zelf 26 jaar (vrouw) en zit de hele maand oktober in een appartement in Gran Canaria. Mocht je interesse hebben om hierheen te komen dan hoor ik het graag!

Hi! Wat gaaf om daar een maand heen te gaan! Ik heb je een prive berichtje gestuurd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...