Zonvakantie Kaapverdië (?) sep/okt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis84

New Member
Hoi!

Ik ben Dennis, 38 jaar en na zo'n 9 jaar voornamelijk plat te hebben gelegen met flinke rugproblemen, ben ik nu zo ver met mijn herstel dat ik wel weer eens lekker op vakantie naar de zon wil. Ik ben echter nog niet zo ver dat ik een actieve vakantie met lange wandelingen ofzo aankan en heb dus het idee opgevat om in September of Oktober (ik ben flexibel qua data) voor een dag of 10 de zon op te zoeken op Kaapverdië. Lekker op het strand liggen of aan het zwembad, 4x4 huren en het eiland verkennen, uit eten gaan in leuke restaurantjes, dat idee.
Het lijkt mij leuk om dit samen met iemand (M/V) te gaan doen, die ook voornamelijk lekker wil relaxen. Ik sta ook open voor andere zon bestemmingen, maar liever wel iets exotischer dan bijvoorbeeld Griekenland.

Lijkt dit jou ook wat?

Dag Dennis, voor mij kan enkel november. Is dat voor jou een optie?
Kaapverdië staat ook op mijn lijstje 😁. Vooral op zoek naar warmte en rust. Daarom dacht ik aan een all inclusive, voor de gemakkelijkheid en het meest budgetvriendelijke. Van daaruit zijn zeker ook daguitstappen mogelijk. Lijkt het je iets?

Hey Erna, ik heb een paar dagen geleden mijn vakantie al geboekt, 11 dagen Kaapverdië (Santa Maria) vanaf 25 sept, maar vergeten hier ook even te updaten 🙈.
Heb gewoon de knoop doorgehakt en ga alleen en dan zie ik wel of ik daar leuke mensen ontmoet om af en toe wat mee af te spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan