Zonvakantie Kerstvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi!
Ik ben een 35-jarige juf uit België en ben nog steeds op zoek naar een reisgenootje voor de Kerstvakantie (ik kan vanaf Kerstmis en zou ook graag Oud en Nieuw ergens in het buitenland vieren). Ik hou heel erg van de zon en heb hier dan ook echt behoefte aan; zeker in deze donkere/koude/regenachtige tijden... Mijn ultieme droom is een paradijselijk eiland in de Caraïben (Bonaire, Guadeloupe, Sint-Maarten...) Aruba, Curaçao en Mexico heb ik al gedaan en dat waren topervaringen. Dus bij deze: iemand interesse. (liefst vrouwelijk)
Groetjes!

Dag juf Stephanie,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor de Kerstvakantie, kan zelfs tot 10/11 januari blijven maar het probleem voor jou wellicht is dat ik 62 ben. Ik heb heel veel in de wereld gezien en ben nog steeds aan het hiken in de Alpen, Nepal, etc. Ik sta zeker open voor een paradijselijk eiland in de Caraïben, mij onbekend. Hou ook enorm van de zon en ga nooit naar de sneeuw.
Laat je me iets weten? Ook in geval van negatief graag een antwoord. Het wordt inderdaad nu wel dringend om iets te boeken.

juf ria

Dag Stephanie ik zit op oudejaar in Tenerife… Heb je al iets geboekt? Ik werk ook als leerkracht dus desnoods leren we elkaar al kennen voor een volgende trip? Stuur gerust een PM als je dat wat lijkt. Grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan