M MNaomi New Member 13 nov 2012 #1 Hey iedereen, Het lijkt mij leuk om in de kerstvakantie naar een warm land te gaan en daar de feest dagen vieren. Ik ben niet van plan te gaan backpacken maar gewoon genieten. Ik ben een vrouw van 20j. en zoek wel iemand van ong. dezelfde leeftijd. Let me know! Groetjes Michelle!
Hey iedereen, Het lijkt mij leuk om in de kerstvakantie naar een warm land te gaan en daar de feest dagen vieren. Ik ben niet van plan te gaan backpacken maar gewoon genieten. Ik ben een vrouw van 20j. en zoek wel iemand van ong. dezelfde leeftijd. Let me know! Groetjes Michelle!
P Pieter J New Member 17 nov 2012 #2 Dag Michelle Zou ook wel weg willen in de kerstvakantie. Had je al een bepaalde bestemming in gedachten? groeten, Pieter
Dag Michelle Zou ook wel weg willen in de kerstvakantie. Had je al een bepaalde bestemming in gedachten? groeten, Pieter
B BRS New Member 24 nov 2012 #4 Ik heb ook wel interesse. Zonnige bestemming is mijn belangrijkste vereiste. Ik heb sowieso verlof vanaf 24 december t.e.m. 2 januari, ideaal dus. Ikzelf ben een 24-jarige man uit Vlaams-Brabant.
Ik heb ook wel interesse. Zonnige bestemming is mijn belangrijkste vereiste. Ik heb sowieso verlof vanaf 24 december t.e.m. 2 januari, ideaal dus. Ikzelf ben een 24-jarige man uit Vlaams-Brabant.